¤ Lille-trille med marsbaby ¤ Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Har noen opplevd at det har begynt med vondt i rompa?? Altså, selve fuballene da. De siste dagene har alt vært så rart, vært mye kvalm og hatt litt stikninger i underlivet. + Noen temmelige tak i går natt, de kom uregelmessig men varte lenge. Og i dag når jeg våkna hadde jeg skikkelig vondt/lemster i fua. Og det har bare blitt verre og verre utover dagen, nå er det så ille at det er rett og slett vondt å sette seg ned på doen! Har jo hørt at ting kan starte i ryggen, så lurte bare på om det samme gjaldt rompa... kanskje dumt spm men... er forresten 38 uker på vei...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 hm, det har jeg aldri hørt om før men det kan godt være at det er noe på gang... det er veldig individuellt hvor man får vondt... jeg hadde for det meste vondt i magen.... lykke til, ikke lenge igjen uansett:)
mibella Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Nå har ikke jeg født før, men etter jeg ble tøyd i går så målte jordmor at jeg hadde rier. Syntes ikke de var vonde, men fikk litt smerter etterpå, og disse satt i rumpa av en eller annen grunn. Da hadde jeg mensensmerter og ryggsmerter i tillegg, så kan godt være at det er en sammenheng Var som om de "vanlige" menssmertene satt i stumpen istedet for magen på et vis, merkelig følelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå