Gå til innhold

ang frysing av mm trenger svar fort..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drevet å pompet meg for å ikke miste melka,og ikke spart på den (vært lite og jeg har hatt pers problemer så har ikke orket å koke for hver gang for å spare.var bare viktig for meg å holde produksjonen oppe)

Så nå pumpet jeg 125 ml pluttselig og synte sdet er synt å kaste det,men flasken har ikke vært kokt,den er blit pompet en gang i for ca 3 timer siden pg før det ble den kokt(men av en merklig grunn ble det branmerker på den ,ikke spørr hvorfor)

kan jeg spare denne melken?

sorry dårlig formulerert men er stresset og sliten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var litt slapp med vaskingen en gang og fikk sur melk... vil ikke anbefale det;)

Skrevet

ja de kan du vel. men den må fryses i en tett boks..

Skrevet

jeg pleier å fryse i sånne fryseposer som man kan få isbiter av(blå) er ikke det tett nok det kankje?

Blir ungen veldig dårlig?er det veelsig ille hvos det skulle skje at de får sur melk?

Skrevet

at ungene drikker sur melk er absolut ikke bra.. bakterienivået er høyt.. men ofte så nekter de, for det smaker jo blææ;) men du lukter på melken før du gir den, og hvis melken er sur kan jeg loove deg at du lukter det. til og med når melken er frossen..

Skrevet

Frys melka du. Når ein tinar/gir opptint frossenmelk vil ein jo uansett lukte og ev. smake at melka er ok, så du vil oppdage det om den er sur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...