Gå til innhold

forhold som skranter....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har plutselig kommet til et punkt hvor jeg føler at samboeren min og jeg ikke har noe mere å gjøre ilag. Vi burde ikke være samboere lengre. Det er et forhold som ikke har noe framtid.

 

Lurer på om det er noen i samme situasjon? Føler at hele bildet på framtiden har blit forandret de siste ukene etter at jeg fant ut at det hele var borte. Alt jeg så i han var blitt borte. Og nå bebreider jeg meg selv for at jeg er gravid og at alt kunne vært annerledes. For all del, ikke misforstå, er kjempegla i magen min, men nå er alt usikkert både for meg og IKKE MINST i forhold til lille bebien...

 

Utrolig tung situasjon......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så veldig trist og tungt. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å snakke med JM eller lege om dette, for å få noen å snakke med utenom forholdet. Kjenner mange som går til psykolog og fått stor hjelp av dette.

 

Så bør du jo snakke med samboern din og høre hva han mener, ikke sant.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utrolig trist å høre om slike tilfeller. Jeg har ei god venninne som var i lignende situasjon for noen år tilbake. Hun var helt fortvilet da hun hadde mistet viktige følelser for samboeren sin og kjente på det at hun ikke kunne se for seg en fremtid med han og barnet (tvillingene!) hun hadde i magen..

 

Hun gjorde det som jeg mener var veldig riktig av henne, nemlig å oppsøke hjelp og råd av nærmeste, istedenfor å holde det for seg selv som noen sikkert gjør.. Hun gav uttrykk for at det var veldig ålreit å få pratet ut om problemet, og det hjalp henne til å se andre sider av saken.

 

Idag har hun et flott familieliv med sin daværende samboer og sine to søte tvilling-gutter:)

 

Uten at jeg har annen erfaring enn det å være gravid, og dermed i en ny og litt skremmende situasjon selv, så tror jeg nok at det er vanlig at noen får tanker om nettopp dette i en tid med stormende hormoner og forskjellige forventninger til situasjonen.

 

Håper det ordner seg til det beste for deg og dine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...