Gå til innhold

Noen frisører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått så ekkel hodebunn plutseli, maaaaaange pittesmå kvitter på en måte, gjør skikkelii vondt :-s Vondt å flytte på hårstrå rett og slett...

Jeg byttet shampoo men fremdeles ingen bedring, har også latt vær å bruke såpe i hodebunnen i noen dager..Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmm....sopp??

vet ikke jeg nei, gå til en frisør imorgen!

Skrevet

det skulle stå "kviser" ikke "kvitter"..

Sopp?? I hodebunnen?

Skrevet

neida, jeg vet ikke jeg. skulle nesten sett det for å vite hva det er. derfor jeg sier du må gå til frisør =)

kan jo være noe eksem av en eller annen grunn.

Skrevet

Vanskelig å si uten å se hodebunnen din. Men hvilken shampo har du brukt før da?

Første som slo meg var om den kan være tettet av silikon. Noen butikk shampoer inneholder stoffer m/silikon som ikke er vannløslige. Disse tetter porene og hodebunnen får da ikke puste. Du kan tenke selv hva som skjer om du tetter igjen alle porene i huden din. Huden vil begynne og klø og få utslett, kan også få betennelse i huden. OM det er dette er igrunn umulig å si uten og se hodebunnen. Det kan også være at du ikke tåler shampoen du bruker nå, været vi har ute/kulden, medisiner?? Som sagt umulig å si uten å se.. OG gjerne vite hva du bruker fra før av shampo evt om du har skiftet/begynt på medisiner..

Oppsøk en god frisør, hør hva de har og si. Kjøp de produktene de anbefaler. Spør om videre behandling utover de produktene. Da kan du fortsette behandling ved å kjøpe produktene over internett. Men nå trenger du produkter kjapt.

PS skjønte ikke helt hva du mente med ordet kv.. (husker ikke hva du skrev ;) )

Skrevet

23.39 her.. regner med kvitter er kvise lignende?? og det kan være at porene er tettet igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...