Gå til innhold

10 dager til termin..... og hvorfor måtte dette skje??? :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble min svigerfar innlagt med hjernehinneblødning :-((

Først sa de 50 % sjangs for å overleve, nå er det snakk om 1/3 del sjangs....

For 10 1/2 år siden døde min svigermor av kreft da jeg var 4 mnd på vei med nr 1.. og nå dette...

Og min mann er den eneste pårørende min svigerfar har utenom meg..

Er mye alene med 3 barn ettersom min mann jobber på båt, og har gått med vonde murringer og maserier siden januar...

Nå føler jeg meg totalt utbrent og sliten etter flere ukes søvnløse netter...

Heldigvis så sendte kapteinen min mann hjem igjen idag, hadde han ikke gjort det så hadde han måtte reist til Aberdeen fra 1 mars til 10 mars...

Nå sitter jeg bare og venter på enda flere tlf om operasjon nr 2 er ferdig..

Huff skulle ønsket jeg kunne sitte på Haukeland med min mann nå, han har det så tøft nå...

Huff ble ett veldig syteinnlegg dette her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære vene. Gråter over innlegget ditt! Vet ikke hva jeg kan si som kan trøste deg. Vil bare ønske dere masse lykke til og krysse fingrene for at alt ender godt til slutt. Du må forsøke å få litt avlastning slik at du kan samle krefter til fødselen din.

Godt at mannen din kommer hjem, du har mer enn nok sp lenge dere er de eneste pårørende. Dette blir for tungt for deg alene nå, og i tilegg har du flere barn å ta deg av.

Sender deg varme trøsteklemmer. Måtte alt ende godt. Har fryktelig vondt av deg/dere.

Skrevet

dette er fælt;( og så vondt;(

vi har det nesten på samme måte som dere, svigerfar ligger for døden og min mann er alltid borte på jobb og eg er alene hele dagene med 2 små barn og en i magen... min mann er den eneste av ungene som er hjemme i norge og merker at det sliter på han...også meg....ville bare si at eg vet hvor tøfft det er, slikt sliter ekstra når en er gravid...godt mannen din kommer hjem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...