TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 I dag ble min svigerfar innlagt med hjernehinneblødning :-(( Først sa de 50 % sjangs for å overleve, nå er det snakk om 1/3 del sjangs.... For 10 1/2 år siden døde min svigermor av kreft da jeg var 4 mnd på vei med nr 1.. og nå dette... Og min mann er den eneste pårørende min svigerfar har utenom meg.. Er mye alene med 3 barn ettersom min mann jobber på båt, og har gått med vonde murringer og maserier siden januar... Nå føler jeg meg totalt utbrent og sliten etter flere ukes søvnløse netter... Heldigvis så sendte kapteinen min mann hjem igjen idag, hadde han ikke gjort det så hadde han måtte reist til Aberdeen fra 1 mars til 10 mars... Nå sitter jeg bare og venter på enda flere tlf om operasjon nr 2 er ferdig.. Huff skulle ønsket jeg kunne sitte på Haukeland med min mann nå, han har det så tøft nå... Huff ble ett veldig syteinnlegg dette her....
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Uff... Sender deg en god klem, og håp om at alt går bra...
Zeke Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Vil bare sende en klem , ønske lykke til med oprasjon og fødsel, håper det ordner seg med svigerfaren din. Klem
FrkBomst&Frø Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 *Medfølelse* Sender deg varme tanker og en god klem
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2010 Fikk tlf kl 02 inatt, min kjære gråt og lo om en annen... operasjonen ble velykket.. men ligger i respirator enda... Så nå snart reiser jeg til Bergen for å være der med min mann, om det skulle skje en fødsel så er jeg ikke langt unna KK ;-) Nei nå føler jeg en del av byrden ble borte da jeg fikk tlf om at min mann slipper å reise til Aberdeen og at operasjonen gikk bra ) Nå er det bare å vente på fødsel :-))
gullegget Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Det var godt at det var en velykket operasjon. Det er veldig vondt når det skjer noe og man ikke kan gjøre noe! Håper du slipper å gå så mye lenger nå så du får sovet godt igjen. Masse lykke til:)
Nickey Mouse Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Så bra du fikk gode nyheter i natt! Lykke til fremover mot termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå