Gå til innhold

Dere som er på babysvømming/basseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er på babysvømming, eller i basseng ellers, og ammer. Hvordan gjør dere det? Når jeg får varmt vann på brystene lekker det i stie strømmer. kan man da i bassenget? med tanke på hygiene, og andre synes vel ikke noe om å svømme i melk.

skal begynne på babysvømming med vesla om 1 mnd ca. synes det er ille nok å dusje på treningssentret med dryppende pupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende melkemengden din har stabilisert seg litt om 1 mnd. husker jeg også lekket i dusjen når ungene var inntil et par måneder gammel. Husk at badedrakten/bikini overdelen holder litt press på brystene, som kan holde for at melka ikke renner. I dusjen er det jo ingen som bryr seg.

Skrevet

Har ikke lekket melk i bassenget jeg altså. Melk løser seg raskt opp i klorbasseng. Mini har gulpet flere ganger, det forsvinner kjapt. Anbefaler deg å ha badedrakt/bikini som er stram over brystene, det vil nok hindre lekkasje ganske bra.

Når det gjelder dusjing, så dusjer jeg skikkelig hjemme, tar på badedrakt, og drar på babysvømming. Etter svømmingen, tørker jeg meg med et håndkle, og drar hjem for å dusje. Syns det er veldig praktisk, for det er jo litt styr med babyer og påkledning. De blir litt slitne av babysvømming. Vi dusjer heller ikke babyer under 6 mnd, men bader de i rolige omgivelser hjemme etterpå.

Skrevet

Jeg brukte Avent sine innlegg i starten jeg, pluss ullinnlegg, under bikinitoppen. De ble selvsagt dassblaute, men heller det enn melk overalt!:)

Skrevet

Jeg får prøve meg litt frem.

Takk for svar:) hvis noen har flere gode forslag er det bare å si i fra.

HI

Skrevet

Jeg har lekket mye i starten, men aldri lagt merke til det i bassenget.

Og med minstejenta begynte jeg på babysvømming da hun var 6 uker.

Har ikke sette en dråpe.

Mulig det er noe som skjer på samme måte som når man har mensen men ikke blør når man er i vannet.....

Skrevet

Og en annen ting, du kan fint få melka til å sprute ved å bare tenkte på det.

Så slapp heller av i basenget, du glemmer nok hele sullamitten så fort du er utti med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...