Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Nervene mine er i høyspenn, og det eneste som hjelper når jeg har den uroen i kroppen er en drink... Men nå er jeg gravid, med en måned til termin, hva gjør jeg??
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Ta deg et bad og slapp aaaav!!! Eller en munkholm, jeg blir seriøst brisen av det! Må være hodet mitt som tuller med meg
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Lever med uroen ikroppen... ring sykehuset dersom det ikke går over. Kanskje de har noe? Har du et alkoholproblem siden du sier at det er en drink som hjelper? Å selvmedisinere seg pga sånt kan ende skikkelig dårlig etterhvert:(
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Du lar selvfølgelig være. Ta deg en lang dusj og kryp til køys med en god bok. Det hjelper også på nerver
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Ja, en Munkholm kan faktisk være tingen! Hodet mitt narrer meg også på det området... Det skal jeg jammen prøve! HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Jeg vet selvfølgelig at selvmedisinering ikke er bra, men jeg har ikke et alkoholproblem. En sjelden gang slår nervene mine krøll på seg, og da har det hjulpet med en dram. Har heldigvis ikke opplevd det før nå i svangerskapet, så det er ikke så ofte det er et problem... Kunne sikkert fått noen piller hos legen, men tror ikke valium er bedre enn en øl en kveld for å slappe av... HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Fyll en bøtte/balje med middelsvarmt vann med litt olje. Deretter lager du deg en stor kopp med te (f.eks med honning og melk), sett deg godt til rette i sofaen, putt bena dine opp i vannet, kos deg og slapp av med teen, favorittmusikken din og drøm deg bort.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Takk for tipsene! Problemet er at jeg ikke klarer å slappe av, konsentrer meg om boken eller drømme meg bort. Det bare kribler i hele kroppen, en vond rastløshet fra isse til tærne... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå