Fruktbar Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Idag tidlig ankom vi sykehuset for vendingsforsøk! Babyen vår hadde funnet ut at seteleie var en behagelig stilling å ligge i. Har 2 timer til føden, så det bar avgårde kl 6, fastende, kjempetrist og trøtt. Hadde nesten ikke sovet den siste uken, etter at vi fikk beskjeden. Igår kveld ble jeg dårlig i magen, litt kvalm og greier..sa til mannen at nå kjennes det ut som om babyen detter ut! Jordmor møtte oss på gangen og forklarte at nå skulle vi ned i blodbanken, der jeg skulle avgi blod, og så skulle vi inn på ene fødestua, der jeg skulle få beroligende..huff!! Var på vendingsforsøk med forrige jenta, som var mislykket og ekstremt vondt! Det endte tilslutt med keisersnitt, jenta lå i tverrleie. Men min kjære mann sa at de måtte sjekke leie i ultra først, for han syntes nemlig magen hadde forandret fasong =) Og joda!!!! babyen har snudd seg selv! Jordmor ble så forbauset og glad. Og tårene bare trillet på meg!! Så innmari glad jeg er for å få føde normalt!
Cupcake! Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Smart baby Snudde seg akkurat i tide..hehe..litt flaks skal man ha!
fremtidoghåp Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Åh, det var jo kjempfint!! Lykke til!!! :-)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Liten luring det der da:O) Da fikk dere jo til og med "lurkikket" på ham før fødselen også!! masse lykke til!!
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Gratulerer! Det var kjempeflott!!
semalilla Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Åh, jeg vet så godt hvordan du har det!! Jeg har hatt forliggende morkake og belaget meg på keisersnitt. Veldig skuffet, det har føltes så viktig for meg å få føde selv. Og da vi var på kontroll på tirsdag, hadde jammen den snille morkaka flyttet seg nok til at jeg får føde! Jeg ble så glad at tårene trillet. Flink baby dere har! Lykke til med fødselen!
FrkBomst&Frø Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Så herlig! De er noen luringer disse småtassene Lykkeønskninger til fødselen din, gleder meg til å lese historien i etterkant *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå