førstegang...1 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Er redd det kan bli litt varmt. Eller er det greit hvis man ikke sitter så lenge?
mammaløve Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 lurer også....forestiller meg at det må være balsam for såre hofter...
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Det ville jeg aldri ha utsatt babyen for.. Ikke godt å bli overopphetet for hverken mor eller barn. Utsett det til etter fødselen. Hvem vil vel bli kokt?
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 heia jeg leste en plass at det ikke var skaldelig for barnet å ta badstu når man var kommet litt inn i andre trimester. det sto at vist man hadde ondt i kroppen så kunne badstu være til hjelp. Og at man klarer som regel ikke å sitte der så lenge at ungen blir overopphetet. Jeg tok badstu for noen uker siden, men jeg klarte bare å sitte inne i noen minutter så måtte jeg ut å kjøle meg ned, for jeg ble litt svimmel av den varmen.. Men i hvertfall i følge den boken jeg leste og legen min som tok ultralyd på meg sist, så er det ingen fare å ta badstu i andre og tredje trimester:) så bare kos deg du;) Men som sagt så ville jeg ikke sittet så lenge om gangen, bare for sikkerhetskyld=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå