*Wilma* Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Gubben lurte på hva jeg ønska meg til bursdagen (30, huff), og da kom jeg på at jeg hadde så lyst på brødbakemaskin for noen år sida... Er det noen som bruker den til daglig, eller var det bare en slags flopp på linje med pizzaovnen og popcornmaskina (som begge står i et skap i kjelleren...)??? Det var jo kjempe-poppis for 8-10 år sia
Augustspire<3 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Jeg ville ikke hatt en sånn i hus....
PAVEEL Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 jeg håpet det var hot, men ble bare tørre brød av det! Så not fra meg.
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 not.. Bydde på hybel med ei som hadde det en gang.. tror vi brukte den to ganger. Men for all del, har en svigermor som bruker den ukentlig.
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Svigers har brødbakemaskin - og med svigerfar sin hjemmekomponerte oppskrift blir det herlige brød (",) Meeen, ville nok ikke hatt en hjemme... tar så himla mye plass! Dessuten blir det like gode hjemmebaktebrød uten maskin også (",)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Not. Små brød, hull i brødet og stor maskin som krever mye plass.
Lykkekløver Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Jeg elsker maskina mi, har en egen oppskrift jeg bruker og får ferske brød hver dag. Det bruker jeg under 5 min på. Kjempe godt brød:)
ippemo får augustbaby Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Jeg sier not, enda vi har en selv. Den er veldig grei når man har glemt å kjøpe brød, men den lager smø, tørre brød og det er bare til kriseløsning. Sånn som i natt, da jeg skulle lage matpakke til skolejenta og oppdaget at mannen glemte å handle brød på butikken. Da var det greit å sette på en brød
Kate77 Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Var ganske missfornøyd i starten. Fikk bare steintunge brød som smakte gjær. Ga meg heldigvis ikke og har endelig fått det skikkelig til. Veldig lettvint og brødene blir gode. Vi bruker den et par ganger i uka og kjøper aldri brød lengre.
RockMyWorld Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 NOT! Det eneste positive var å sette på slik at en deig var ferdig til en bestemt tid, men den forsvant fort fra heimen her!
RockMyWorld Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 NOT! Det eneste positive var å sette på slik at en deig var ferdig til en bestemt tid, men den forsvant fort fra heimen her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå