Gå til innhold

Lilleva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om du har tenkt over det selv. Men i så godt som alle innlegg som handler om parforhold her, så står du i bresjen med "gå fra ham"

Hvorfor det? Er du bitter eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du gi meg link til de innleggene der jeg DIREKTE sier at folk bør forlate mannen sin?

Det stemmer nok at jeg i endel innlegg påpeker at mannen kanskje ikke er så mye å samle ¨på, men da mener jeg ikke nødvendigvis at man skal innlede skilsmisse øyeblikkelig, men at man må sette foten ned på et eller annet tidspunkt og ikke finne seg i å bli behandlet som en dørmatte.

Grunnen er at jeg mener at ingen skal behøve å leve i forhold der man er ulykkelige, med en som er utro, ikke respekterer en og aldri stiller opp. Og ikke minst i forhold med mannfolk som ikke viser ansvar overfor barna sine. Man har et ansvar overfor seg selv, men også overfor barna, og barn har ikke godt av å bo i et hus der det er vold, høylydt krangling eller sammen med foreldre som tydelig viser dem at de ikke bryr seg om dem.

Det betyr ikke at jeg direkte mener at man alltid må _gå fra_ personen, men at man må prøve å gjøre noe med situasjonen. Noen ganger betyr det å gro ryggrad og si klart ifra at man ikke finner seg i dette her, noen ganger at man bør søke profesjonell hjelp hos feks familievernkontoret- og andre ganger kanskje at man nettopp går sin vei.

Og nei- jeg er ikke bitter, jeg har verdens beste mann som stiller opp og viser hver dag at han elsker meg og barnet vårt. :) Greia er vel det at jeg helst skulle sett at alle hadde det like fint som meg. Vet det høres klysete ut, men det er sant. :)

Skrevet

Haha, jeg lurer på hva slags menneske som har rotet opp "alle" innleggene om par forhold, for så å analysere akkurat hva du har skrevet.

Hehe...

DiB : sometimes it's priceless

Ps. Godt svart Lilleva

Skrevet

Hehe..Får du litt pepper:):) ..."trøst"..Bra at du setter på plass..

Skrevet

Utrolig hva folk merker seg...

Lilleva er nok ikke bitter, bare opptatt av at alle skal ha det bra, og løse opp i problemer.

Det hjelper jo egentlig lite å skrive hvor grusomt man har det her på forumet om man ikke prøver å gjøre noe med det...

Skrevet

Det var til Lilleva, som får "trøst". Syns det er bra, at hun setter på plass. At hun får litt pepper for det trengs nå ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...