vekt81 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er født 21.10.81 samboer 31.01.80,ser du noe på oss? Lurer vel egentlig ikke på noe spesielt.. Holder på med førskolelærer utdanning ved siden av jobb...Ser du noe ifht dette? Har to gutter, håper på et barn til i fremtiden..Ser du noen? Hva med økonomi? Jobbutsikter? Mvh Aina Tusen takk..
felicia-from Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 er du snart ferdig utdannet? jeg får opp jobb på deg, men det kan se ut til at du blir gravid i samme tidsrommet, det blir et valg på deg til våren sommeren i henhold til dette, jeg føler jente på deg, ellers er alt fint ut, kom ikke opp noe spes på øko.
vekt81 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Hei Felicia=) Jeg er ferdig med mitt første år til sommeren av et 4års studie for å bli førskolelærer. Jeg har jobb, men tror mulig at noe skjer på den fronten på min arbeidsplass ifht stilling, men litt usikker. Jeg har bare fått antydninger som om at ting er ikke umulig...for å si det sånn... Mine planer da, er å bli gravid det året jeg er ferdig med utdannelsen og begynt å jobbe som førskolelærer...Så ifht mine planer,vil det jo som du sier skje i samme tidsrommet!! Spennende...Også har jeg bestilt en jente(har to herlige gutter hos meg i dag)! Lyst til å se mer?! Jeg har englekort,alvekort osv.. kan trekke noen for deg hvis du vil...Men har alt for mye å gjøre om dagen,så gi meg litt tid...=)Vil gjøre det når jeg føler at energien er der=) Kos og klem fra meg=)
lana<3 Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Hvilken farge har du og din mann på håret?? Jeg skulle bare inn på forumet her og kikke, men når jeg kikket på bildet av sønnen fikk jeg også opp 3 stk og følte hvordan dere så ut...men jeg kan enda ikke stole på det jeg ser alltid så hvilkne farger har dere på håret?
lana<3 Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Jeg skulle egentlig bare inn og spørre dere om noe men jeg når så på bildet av sønnen din følte jeg 3 barn, men kan du hjelpe meg med en ting, hvilken farge har du og mannen din på håret? Sammen med bildet av sønnen deres fikk jeg nemlig opp et bilde av dere, der du smiler og holder hånden hans:)
vekt81 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2010 Hei Lana...Så spennende.. Jeg og samboeren er tja, hva skal jeg si...Lys/mørk blond...litt kommunegrå kanskje... Ser du noe annet?Holder du på med dette til daglig? Klem!!
vekt81 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2010 Gå på profilen min nå, så ser du... Håper du ser noe mer=) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå