Gå til innhold

Victoria palace bulgaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på dette hotellet? Og hvilken turoperatør er det som har reiser hit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter utallige venner som har vært i bulgaria, vil jeg bare si, IKKE reis dit. Så mange andre fine steder ;) Heia kroatia feks ;)

Sorry at jeg ikke kunne svare

Skrevet

Bulgaria er kjempe fint. men ikke reis til sunny beach, har vært der, og ville aldri reist der med barn. finnes mange andre fine steder i bulgaria

Skrevet

ok.. men hvilken operatør har victoria palace? Og hvorfor ville du ikke reist dit m barn?

Skrevet

Ikke sikker på hvilke operatør som har det hotellet, vi lå på et hotell som lå rett vedsiden av nesten.

Jeg følte meg ikke trygg der rett og slett, masse tyverier på stranden, man ble nesten syklet ned på promenaden hver dag, de hadde noen sykkel taxier der, de stopper ikke for noe, måtte hoppe ut av veien flere ganger. to av vennene mine ble alkoholforgiftet (vet ikke om dette er så aktuelt når man reiser med barn da) jeg fikk et mystisk utslett og måtte til legen, ikke å anbefale, selv om det var star tour sin anbefalte lege. masse barn som går rundt og tigget i gatene, huff, syns det var helt forferdelig. min samboer skulle veksle penger der og fikk ikke det han skulle ha igjen, da han sa det til han som vekslet pengene, kom en annen mann inn og ba han pelle seg ut, vi turde ikke noe annet, og politiet brydde seg ikke. hele landet er korrupt, og det er mye mafia der.

Skrevet

Det er slike historier jeg også har hørt, så ville aldri anbefalt Bulgaria til noen, men er sikkert noen som har gode opplevelser, det vil det alltid være. Søstern min og en venninnegjeng ble tom frastjålet sitt brukte undertøy på stranda mens de badet, og såklart ink penger, kamera etc.

Skrevet

så ekkelt da, huff og huff.

Da vi kom hjem igjen stod det i avisene at flere jenter hadde blitt voldtatt der nede. Meg og en venninne hadde tatt oss noen drinker og gikk langs strandpromenaden på vei hjem til hotellet, da var det noen som fulgte etter oss og spurte om sex, så ekkelt, etter det gikk jeg ikke en meter uten samboeren min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...