Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Her har vi en god del. Ser ofte at det er topper og gensre det er mest av. Hva er det dere har mest av?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Her har vi litt for mange bodyer og finkjoler.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Har vel egentlig mye av de meste, men mye pen klær og mye ull klær. Ser at dersom jeg ikke vasker klær på ei uke etter to har barn i masse vis, men jeg slipper opp for sokker, truser og bher..... Prøver å kjøpe mindre, men det er jo så mye fint::::
MrsMilla Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Har mye mer enn jeg tenkte jeg skulle ha. Men når det er like om hjørnet med vasking av barnetøy er jeg litt glad for det også.. Fått mye av familie, og kjøpt mye selv. men har mye nøstebarnull, og det er jeg kjempeglad for nå!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Har alt for mye av det meste igrunnen. jeg klarer ikke å gå inn på en barnebutikk uten å kjøpe med meg noe... Er skrekkelig ufornuftig sånn sett :/ For tiden har jeg dilla på kombinasjonen lys lilla og turkis. Og blande litt røffe klær med noen mykere detaljer. Det kommer til å bli hardt når hun vil bestemme selv hehe
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Jenta vår har så mye klær at jeg glemmer å bruke dem.. Uff, det er så dumt.. I vinter har det stort sett gått i ull og kosedresser i barnehagen og ull og litt penere klær i helgene.. Ellers har hun mange penkjoler, mange gensre, mange bukser, generelt sett mye av det meste- unntatt sokker!!!! Det får jeg aldri nok av da sokketrollet nok har sitt tilholdssted her i huset.. Jeg har nesten ikke kjøpt et plagg til jenta vår, men hun har to sett besteforeldre som skjemmer henne ut med klær og andre gaver. bestemødrene kjøpte hver sin reimadress til henne nå til vinters.. Ikke mangel på noe den jenta, nei..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Stakkar liten her vokser jo ut av alt han har. Så nå hadde han kun 2 bukser og 2 gensere i passende størrelse. Så idag måtte mor på shopping ja
dårligfantasi Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Kjøper altfor mye klær til barna mine, men jeg synes aldri at de har nok likevel Skjønner ikke hvor det blir av alt jeg kjøper, men mest sannsynlig så er det fordi jeg greier å legge vekk klær på de rareste plasser, glemmer igjen hos besteforeldre osv.. Plutselig så finner jeg klær som nesten aldri har vært brukt, men som da såklart er for lite, hehe.. Gutten min har vel mest gensere og bukser.. Og jenta mi har for mye penklær og bukser.. (bruker jo nesten aldri sånt, inne blir det jo bare bodyer og strømpebukse,alt ettersom, og ute blir det mer varme klær). Burde virkelig lært fra eldstemann at babyer ikke trenger så mye klær! Og såklart har hun vokst fra halvparten før hun har rukket å bruke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå