ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Det som er greien er at hun er veldig opptatt av motorsykkel og klubb fester osv.. Og vi har en sønn som blir 3 år i juli, jeg kan telle på 2 hender hvor mange ganger hun har sett guttungen og hun har aldri hjulpet oss med pass lr noe pga av fester og motorsykkel er så mye mer viktigere enn han.. Men dette er eneste barnebarne hennes og de er en veldig liten familie som besto av 6 stk før jeg kom inn i bilde.i fjor sommer giftet min søster seg og da spurte jeg henne m hun hadde mulighet og passe han siden hele min familie skulle jo seff være der og er de som bruker og stille opp om vi trenger det... og da var svare hennes ja hvist jeg ikke skal på fest.. er 2 mnd på vei nå, om jeg ik forteller at jeg er gravid kommer nok ikke hun til og merke noe før ungen er noen mnd sikkert, Sorry for klaging men må bare få det ut...
Tarzan06 Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 I all verden - hvor gammel er hun? Hjelp - voks opp da bestemor!! Hva synes mannen din om dette da? Det hjelper jo lite om du sier noe til henne... Svigermødre har stort sett sine egen prioriteringer, jepp! Det hjelper heller ikke om hun er eks-svigermor. Da må hun jo passe på den stakkers gullgutten sin som har slik en fæl eks-kone - for han selv har jo selvsagt ikke gjort noe galt i hele sitt liv, nei da...
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2010 det er hi er med ett annet nick bare Hun er omtrent nettopp fyllt 50 år. (men oppfører seg som 14 innimellom) jo snakket mye med sambo om dette og da blir det som regel bare krangling, så no har jeg egentlig gitt opp. Han har sagt ifra til henne at hun må skjerpe seg om hun i det hele tatt skal ha noe kontakt med han (oss), men hun gjør jo aldri noe med det. Synntes det er kjedelig at det skal være sånn:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå