Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #26 Skrevet 26. februar 2010 19.53 Haha! Snakk om! Du er jo trolig ganske korka selv som snakker om ting som aldri har blitt nevnt i tråden engang.. hehe
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #27 Skrevet 26. februar 2010 Enig, med tidl innlegg. Jeg også (ja, jeg er fordomsfull) har inntrykk av at damer fra bøgda ikke er de mest verdensvante. Det er vel derfor de sier det
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #28 Skrevet 26. februar 2010 Ja, det finnes. Vi bruker det her hjemme
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 26. februar 2010 #29 Skrevet 26. februar 2010 he he, her i spania er det veldig vanlig aa bruke baby cologne paa babyens hode og rundt halsen/nakken spesielt om sommeren for aa holde de rene og kjoelige. Den vanligste heter nenuco og er anbefalt barnepleierene og ble ogsaa brukt ved sykehuset naar bagbyene mine var helt nyfoedt. ellers saa selger de fleste pafymerier og supermarkeder og klesbutikker parfymer og luktevann til babyer ogsaa. JEg fikk en fra bulgari som het petit et maman da stoerste var baby og den luktet en blanding av babypudder og noe annet.. veldig god og veldig svak og alkoholfri selvfoelgelig. men det er jo ikke noe man bruker dersom babyen lukter gulp.. da maa han jo vaskes og byttes paa foerst i saafall. ikke har jeg sett nen med sprayflasker heller, alltid bare med stor aapning som du kan ta i haanden din og paafoere babyen din.. aldri spraye en baby..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #30 Skrevet 26. februar 2010 Hehe, selv om noe finnes så trenger det ikke nødvendigvis bety at det er et godt valg å benytte seg av det. Kommer aldri til å bruke noe slags godlukt til å kamuflere gulpelukt. Da vasker man heller og bytter gulpeklut/klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå