Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet.. jeg har vært helt tett i snart 2 uker med skikkelig hodepine... fikk beskjed om å prøve med saltvannsspray først, og det har jeg gjort, men det hjelper ikke..! Ikke noe problem å klare seg gjennom forkjølelsen, men er så tett at jeg våkner med hodepine og går med dette fra morgen til kveld! Paracet hjelper ikke heller.. men er ikke syk på noen annen måte.. Noen tips!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen tips nei, men hadde det samme selv, var hos legen og fikk bekrefte at det var bihulebetennelse. fikk pencelin og saltvannspray, det tok lang tid, men hjalp etter hvert, måtte smøre meg med god tolmodighet.

Skrevet

Du kan fint bruke nesespray når det står på som verst. Selv er jeg skikkelig otrivinmisbruker dessverre, men jordmor sa at det ikke skader barnet, kun mine egne slimhimmer. Det samme sa øre-nese-hals-legen.

Skrevet

Jeg har brukt otrivin i begge svangerskapene mine. Denne gangen prøver jeg å holde meg til barneotrivin siden den ikke er så sterk for slimhinnene.

Skrevet

Zymelin kan i hvertfall brukes :) Jeg vil også anbefale å skylle med vann med salt i, i nesehorn. Da slipper du å ta antibiotika :)

Hilsen meg som er kronisk plaget med dette...

Skrevet

Jeg anbefaler som hun over her, å skylle med nesehorn hver kveld:))

Ellers har det jo kommet noen "nye" saltvannsoppløsninger, som vi fint kan bruke! Jeg kjøpte Miwana Mentol på apoteket på onsdag, og føler at den virker bedre enn de vanlig.... Det ble litt som å spraye munnspray i nesa første gangen...hehe litt sært!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...