Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Datteren spurte om jeg kunne synge den,men det står heeelt stille oppi der nå
melkekua™ Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 PAPEGØYEN FRA AMERIKA Jeg er en papegøye fra Amerika. Der ble jeg født for veldig lenge siden. Jeg snakket ikke da, men papegøye-mamma sa: Han lærer nok å snakke litt med tiden. Og det kan jeg - å falleri å fallera, hvis noen spør meg hvor jeg kommer fra, jeg svarer falleri å fallera - jeg er en papegøye fra Amerika. I skogen bodde jeg til jeg var åtte år. Da ble jeg fanget av en fugle-fanger. Han lærte meg å snakke slik at alle folk forstår, og lærte meg en masse fine sanger. og det kan jeg - å falleri å fallera. Hvis noen spør hvem jeg har lært dem a', jeg svarer: Falleri å fallera - av fuglefangermannen i Amerika. En dag kom det en skippermann og kjøpte meg, og jeg fikk plass i skipperns store lomme. Vi seilte over havet, men til slutt så rømte jeg, og siden kom jeg hit til Kardemomme. Og her er jeg - å falleri å fallera, og her i byen liker jeg meg bra. Og alle vet - å falleri å fallera - at jeg er papegøyen fra Amerika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå