Gå til innhold

Frøken kløne


MillaLilla

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Er det flere som har det som meg, at over natten har alt som heter koordinasjon blitt kastet ut av systemet?

Jeg vet ikke om det er gleden over den lille nyheten min som distraherer meg, eller om det er noe fysisk som foregår, men jeg, som vanligvis er nokså koordinert og organisert, er plutsetlig blitt kjempedistrahert og klønete! For eksempel prøvde jeg å gå kveldstur i går kveld, og snublet (og falt nesten, men klarte å avverge det), hele tre ganger på flate fortauet! I tillegg hadde jeg invitert en venninne til kaffe i går ettermiddag, men før hun rakk å komme hadde jeg helt glemt det, og ble veldig overrasket da det ringte på døren og hun stod utenfor. I morges sølte jeg en halv liter yoghurt utover kjøkkenbenken i et forsøk på å lage meg frokost. Det skjer dessuten nesten daglig for tiden at jeg hopper over måltider, ikke fordi jeg ikke er sulten (for det er jeg nesten hele tiden), men fordi jeg glemmer dem!

Huff...jeg håper dette går over snart, ellers er det nok best jeg tilbringer de neste månedene i sengen min, langt vekk fra skarpe kanter, varme plater og skumle kjøkkenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...du er nok ikke alene med å være klønete og glemsk nei ;)

Jeg som i utgangspunktet er temmelig glemsk...synes det nå går over til å nesten bli helt ekstremt ;) Så er jeg surrete, fortumlet og distre samtidig, så det forsterker det hele temmelig mye ;) men vi må nok bare ta det med et smil, for det er veldig normalt at man blir slik...spesielt i starten...tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt det ikke bare er meg! Var nettopp på café og der klarte jeg sannelig å helle ut hele koppen min med te utover bordet også, før jeg nesten ramlet i trappen da jeg skulle en tur på toalettet. Følte meg ikke spesielt lur akkurat da, altså...:)

Håper det går over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...