♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Er usikker her selv, min kjære sa jeg bare måtte gå ut å finne på hva jeg ville...men er allikevel usikker he he. Hva er det første dere ville gjort?
erteposen + 4 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Da hadde jeg tatt turen på kino, gjerne alene, eller fått med meg en god venninne på en lang kveldstur med et glass rødvin på det lokale vinstedet i turtøy etterpå Jeg er alene med barna for tida, og snart kommer de to eldste med venner inn døra. "Kino" kveld med popcorn og pizza- og tvillingene+mor må sitte på stua uten tv:)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Vi er på vinterferie og skal ut å spise avskjedsmiddag:) Gleder meg litt til å komme hjemm. Borte bra, men hjemme best:)
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har så spennende liv at jeg faktisk gleder meg litt til å se Anna Anka på senkveld )
Tøysetipp Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Du virker som en så utrolig god mor og et godt menneske erteposen:-) Jeg skal tilbringe kvelden helt alene. Konemor og barnefri. Planen var at jeg skulle reise hjem til venner og familie, men jeg er sliten etter jobb og kom hjem fra Thailand på mandag. Jeg skal sove litt på sofaen, se OL i kveld tenkte jeg:-)
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Med "fripasset" ditt hadde jeg tatt med meg en venninne ut og drukket masse gode drinker, skravlet å hatt det supert )
CMH Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Ingenting. Rydde og lage noe å spise. Har ikke spist siden lunsj
Rampongi Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Her er det familiekveld med god mat og gullrekka. Piraten skal snart sove for kvelden og jeg skal plukke frem sjokoladen etterhvert
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2010 Fikk tilbud nå om å være m ei veninne ut, men enda er jeg usikker he he. Hva ville dere gjort da? he he
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Jeg skal amme og bære på en forkjøla bitteliten, se på OL og spise sjokolade... Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt ut med en venninne og drukket vin og sett litt folk.. mmm.. Bittelitt misunnelig nå, kjente jeg.. Mitt mantra er at til sommeren blir alt så meget bedre..hehe..sukk..
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2010 Føler jeg drar ut m dårlig samvittighet, selv om jeg aldri er ute ellers he he. Er aldri ute på noe ellers da hehe
Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 Vi har nettopp spist god mat og sett barne-tv, alle sammen!! :-) Nå skal vi snart bade lillebror og legge storesøster så blir det vel rolig kveld i heimen.. Jeg og mannen skal spille "bezzerwisser", et kunnskapsspill i kveld. Og se stafett..
lille je Skrevet 26. februar 2010 #13 Skrevet 26. februar 2010 Jeg skal sitte med stupforkjøla liillemor på fanget, bare da hun sover.... alternativet hadde vært likt, bare uten forkjøla bebis;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. februar 2010 #14 Skrevet 26. februar 2010 OL, tv og kaaanskje noe godis hvis jeg orker...
Frk Vims Skrevet 26. februar 2010 #15 Skrevet 26. februar 2010 Har huset "fullt" av flotte 6.klassinger - de er på "stua til ungene", jeg sitter her og gjør ingen ting - har spist is... De to minste har sovnet, og far og nest eldste er hos bestemor en liten tur! Når de kommer hjem skal jeg og mannen spise taco (rester etter bursdag).
Kortslutning Skrevet 26. februar 2010 #16 Skrevet 26. februar 2010 I kveld skal jeg hive innpå masse godt, og nyte kvelden alene med tv og data:) Blir vel litt OL, Senkveld og dib:) Ta det heeelt med ro med andre ord:)
xxxJulianexxx Skrevet 26. februar 2010 #17 Skrevet 26. februar 2010 Jeg og eldstemann baker brød, gjør ekstralekser, glaner på tv og snoker litt rundt på DIB. Snart skal vi spise nybakt brød med gulost:)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #18 Skrevet 26. februar 2010 Jeg ble hjemme jeg hehe. Hadde så jeg kunne gjøre hva jeg ville nå i kveld, men godt å være hjemme også. Kos dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå