Gå til innhold

Hvor mye betale barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 16:30 til ca midnatt. 1 barn, ansvar for legging. 15 år. Får besøk av en venninne i løpet av kvelden. Jeg har kjøpt inn godis og pizza

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en som spurte om dette på barnimagen, på skravlesiden. Jeg betaler 50 kr timen, godteri, brus, mat og noen ganger film. Men det fant jeg ut var lite i forhold til andre..

Skrevet

For lite med 50 kr i timen når det er svart og de får godis og ha venninne her? Huff så dyr verden har blitt :-) hehe... Tror allikevel ikke jeg overstiger det. Tenker at hadde det vært flere barn så mere penger....men jeg aner virkelig ikke!

Skrevet

Vi har 3 barn. 1,5 år, 4,5 år og 6 år. Så ho har jo litt å gjøre hvis ho kommer tidlig. Vi ble enig med ho om 50 kr. Ungene sover senest 20.00, så ho har ikke mye å gjøre etter det. Det blir litt i dyreste laget for oss med mere. Hvis vi begge tar ett glass vin, kommer taxi regning på 100 kr i tillegg. Ho bor ett stykke unna.

Skrevet

Tja, ville vel betalt en 300- 400 tenker jeg (og snacks og pizza i tillegg).. Og da blir det jo ca 50kr timen som andre nevner. Man kan ikke drive å skru opp prisene for barnevakter, det er jo en slags betalt trjeneste og ikke en "jobb" om man kan si det sån.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvem er det, da? jeg har brukt kusina mi og gitt mat/godis + 200 kr. Også har jeg brukt min bror, han fikk potetgull, cola og tilgang på nett. Det holdt for han :)

Skrevet

Det er ei nabojente, så ikke familie...

Skrevet

100 kr i timen, det er jo nesten det jeg har i timen etter skatt! Med 3 årig utdannelse! Synes det er veldig mye..... Er det ung jente da og hvor mange barn?!

Skrevet

50kr timen er mer enn nok til ei på 15spør du meg. til mindreårige generelt. som noen andre sa: dette er en betalt tjeneste og ikke en jobb. så 50kr timen,godis, mat og drikke burde holde i bøtter og spann.

jeg har aldri og kommer aldri til å betale en 15åring mer enn 50kr timen.

Skrevet

fuck deg som skriver: det er jo d jeg har igjen etter skatt!!

det er jo svart arbeid og sitte barnevakt, med mindre hun har med skattekort og der fikser d sånn.

synes 100 kr timen er fint, d er d viktigste du har i livet!! jeg betaler ihvertfall 100 kr timen., og godis og mat,

de skal passe på d mest dyrebare du har!!betal de godt!!

Skrevet

hvis vi snur litt på den da, hadde dere gladlig betalt 100 kroner timen for å ha barna i barnehagen?????? vi som jobber i barnehagen passer jo også på det mest dyrbare du har????? i tillegg har vi jo krav om å ha masse opplegg med barna.... vi må ha utdannelse osv.........

jeg syns 50 kr er MER enn nok... om man har avtale å komme hjem til kl 23 f.eks... så vil jo HI måtte ut med 650 kroner. i tillegg til mat og godis.. si hun må ut med 8-900 kroner.... i såfall er det vel ikke mangen som har råd til å ha barnevakt?

lurer på om jeg skal begynne å sitte litt barnevakt jeg.. tjener jo nesten bedre på det da enn å jobbe... og det er jo mye mindre stress å bare legge ungene og så har resten av kvelden fri. se på film osv...

Man må ikke gi ungdommene pengene alt for lett. hvordan skal det få for dem når de kommer ut i arbeidslivet?

Skrevet

Jeg har tre barn: 7, 3 og ett.

Vi betaler ca 200 for en kveld i helga, og 150 for en kveld i uka.

Da blir det jo ca 50 kr timen i uka, men i helga sitter de jo ofte lenger...

Syns det holder egentlig... Er jo bare den første timen det er jobb, etterpå sover de jo:)

Henter og kjører hjem...

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Vi bruker ei jente på 14år, hun er "familie" sånnsett..stesøster.

Hun for godis,mat og brus og 200kr uansett om hun sitter i 2timer eller hele natten....de sover jo på natten:)

Skrevet

Søsteren min har som regel bare fått mat og godis etc.

Har betalt henne en sjelden gang.

Skrevet

Og ja vi kjører henne hjem, og henter henne også hvis ikke hun blir kjørt av sin mor eller min far

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...