3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Trodde noe var begynnt å skje...mye kynnere og endret utflod...tenkte at iløpet av helga er d muligheter for baby på oss... Men neida brygget på noe helt annet...har fått feber, snørrete nese og sinnsyk kvalme...er så skuffet, skulle heller hatt fødselssmerter enn dette:-(. Huff håper d går fort over! Sånn ferdig å klage, nå skal jeg sove d av meg:-)!
gullegget Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hmmm kanskje det er noe som går?? Jeg har vært litt bekymret nå, får kynnere bare jeg reiser meg opp, kvalm, fryser og vondt i halsen. Gleder meg til jeg kan legge ungene! For da kan jeg endelig legge meg! Jeg er bare 29 uker, så jeg vil ikke i fødsel før om 9-10 uker!! God bedring:) Håper det går fort over. Fødselen startet nok ikke før kroppen orker og er klar.
ღMadame_mim ღ Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Er endret utflod et fødselstegn? Hvordan endret er det da isåfall? trodde det bare var slimproppen og vannavgang som hadde noe med det å gjøre jeg? Jeg har hatt masse kynnere og mensvondter hver eneste kveld nå i en ukes tid og utfloden er endret fra gul til blank med noe hvitt i, er det fødselstegn? Er førstegangs og i uke 39+6...
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2010 I begge mine to tidligere svangerskap ble utfloden helt tynn-flytende den siste tiden...med nr 1 trodde jeg d var fostervann så flytende ble d..nå vet jeg jo at d bare er tynn utflod og at d betyr at d nærmer seg for meg. Så har jeg òg i de to forrige svangerskapene sett når slimproppen gikk, første gang kom en klump som en glassmanet og andre gangen som slimete utflod i 1-2 dager... I går var jeg hos jordmor og ho sjekket meg, var moden men ikke avflatet, men hun dro litt inni der alikevel for å provosere litt...etterpå kom litt slimete utflod...ble jo veldig fornøyd og optimistisk m tanke på sist:-). Men neida nå er d flytende igjen så d blir nok ingen fødsel ennå...:-(, kansje like greit når formen er som den er... Huff stakkars deg nå fikk du kansje litt mer ekle detaljer enn du kansje var ute etter...beklager det!
ღMadame_mim ღ Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Veldig god forklaring synes jeg!! Utfloden min er også nå helt tyntflytende og hadde det kommet mer enn det gjør nå hadde jeg sjekket om det virkelig er utflod eller fostervann. Trodde slimproppen min var iferd med å gå tidligere i dag jeg også pga litt klumpete utflod, men neeida. Hehe ikke bare litt utålmodig nå på slutten heller vetu :-)
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2010 Hehe vi er nok litt merkelige på slutten:-), studerer alt som kommer ut og analyserer alt som skjer med kroppene våre. Vi blir jo heldigvis mer normalisert i interesseområdet etter at babyene kommer ut:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå