Gå til innhold

Akk den forferdelige kvalmen:(:(:(:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns bare kvalmen blir verre og verre. Akkurat som om jeg går konstant å brygger på noe. Og så har jeg totalt angst mot å kaste opp. Åååååå kjære en elle annen, la den kvalmen forsvinne:p

 

Andre som sliter med ekstrem kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har slitt med dette jeg også, men heldigvis uten å kaste opp...Selv om mange ganger tenkte jeg at det måtte kanskje være bedre å få det opp....

Men her om dagen fant jeg min redning! Sitron!

Gnafset i meg sitron, og når jeg drikker vann presser jeg litt sitron oppi! Gjorde underverker for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har gått rundt så og si konstant kvalm i ca. 3 uker... kaster opp nesten hver dag...klarer nesten ikke spise..og blir forferdelig sliten...

Har dessverre ikke funnet noe som hjelper så mye heller.. men så lenge eg ikke anstrenger meg og får i meg litt mat så klarer eg meg gjennom dagen..

 

Håper det går snart over...og eg unner ingen å ha det på samme måten...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm....hele dagen. Jeg spyr ikke, men er konstant "fyllesjuk". Har vært sånn siden 7+4 og er 11+1 idag.

Ikke så mye som hjelper for min del. Men har funnet ut at jeg ikke kan bli sulten, da blir det mye verre. Men ikke lett å spise da det ikke er noe som frister :/

Måtte dette være over snart!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...