Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Når ser du en graviditet hos meg? har vært prøver før, i 2 måneder. Stoppet opp. Nå er det 5 måneder siden, og vil fortsette etter ppillebrette mitt Da blir jeg akkurat ferdig med skole, og går ut i lærling. 14.12.1990 er min dato 07.10.1988 er hans dato Setter pris på alle svar
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Unnskyld at jeg kommenterer det. men skjønner ikke hvorfor dere er prøvere så unge? 19 og 21 og går inn for å få barn. Jaja
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 jeg veit jeg er ung, men jeg mistet mitt barn i uke 20 å det var ikke lett i seg selv.. Kjøpte vogn, klær osv.. var helt innstilt på å få barnet. Å det og få se barnet komme ut uten noe liv, knuste meg helt. dette er nesten 1 år siden, det var ikke planlagt men velkommen. jeg veit jeg aldri får det samme barnet igjen, men jeg har ikke tenkt på noe annet en å få ett barn det siste året. Men valgte og vente til nå, for da rekker jeg bli ferdig med skolegangen min. Vi har leilighet og penger har jeg arvet.. Så sånt stopper meg ikke! Alder er ikke alt. Det finnes oss som velder å få barn i 20 års alderen og de som er sammen med med folk som er 20 år eldre/yngre! Å alle skal få ha sin egen mening om det, for det har jeg og Trur jeg blir ei like god mor som deg/dere
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Hvis du kan spå, hvorfor spår du ikke bare deg selv?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Jaja, var ikke ment som kritikk heller. Men jeg er bare 21 år selv og ble mamma som 20. Samboern min er like gammel som din. Tror mange ikke skjønner hvor drastisk livet forandrer seg når man får barn sammen, så unge. Vi krangler mye mer enn før, kunne aldri forestilt meg det for litt over ett år siden. Man vet bare ikka hva man går til. Synd å høre om spontanaborten så sent da.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Og forresten, det hadde kanskje vært greit å hvertfall vente med prøving til du er godt ute i lærlingtiden din? Jeg er selv lærling, og har nå 3 mnd igjen av lærlingetiden. Har man jobbet 6 mnd har man krav på fødselspenger + fødselsstipend fra lånekassa. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke prøvd så hardt å bli gravid, men heller ta det som det evt kommer :-) Man har mindre frihet når man har barn også, og alt rundt barnet må planlegges. Så det kan kanskje være greit å få ting gjort ting nå som du ikke kan når du er mamma? Reise, feste, være med venner når du vil osv.
snart 3barnsmor <3<3<3 Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Du kommer til å bli en super mor alder har ingenting å si!!! lykke til:)
Micha.. Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Jeg føler på meg at du blir gravid innen 3 måneder!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Spå meg selv er noe jeg ikke får til=/ Jeg skal bare slutte på pillene og la den komme når den kommer Skal ikke stresse med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå