Gå til innhold

NÅ ER DET NOK!!!


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå vil jeg ikke ha mer snø! Jeg nekter! Jeg vil ikke! Jeg blir DEPRIMERT av all denne snøen!!

 

Smart av oss å kjøpe nytt hus i januar, med GIGAstor tomt! Wæææææææææ!

 

Jeg digger (greit, det var litt vel å ta i) snø når det er 20 minus og knallsol, men sånn som det er nå, med snø som laaaaaver ned hver eneste dag, 10 minus, og VIND!!!! DA klikker det i toppen! Orker ikke, vil ikke, gidder ikke! Jeg går i dvale!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, it sucks. Synes kulda er verre da. :) Får trøste deg med at det snart er vår :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det trøsta jeg meg med i januar, nå er det straks mars....

 

Kulde er greit, når det er sol :o) Men sol er best når det er alt annet enn vinter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...