Mammahjertet <3 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Nå er jeg i min 18. uke. Jammen kjente jeg endelig en liten tass i magen i går! Det var veldig gledelig og samtidig rart. Det var et par tre ganske harde dult helt nede ved blæren. Gleder meg til neste gang :-D *glad*
:) ! Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Så koselig å høre! Jeg venter spent jeg også.. Jeg er 17 uker i dag! Er førstegangs, så kan vel hende jeg må vente litt lenger..
A.S Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Heia. Er annengangs jeg og fikk kjenne liv allerede uke 14, helt sykt tidlig! Så har det vært noen dager og uker i mellom hver gang, men nå som jeg er i uke 17 kjenner jeg liv så og si hver dag. Kjempekoselig!! Barnet ligger så langt ned at det kjennes så godt. En gang kjentes det ut som en liten finger som strøk meg hardt på innsiden, nesten som det kilte, hi-hi
Corneliuss Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Så koselig! Kos deg med følelsen av kontakt med den lille. =O)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 finnes ikke noe bedre følelse.. kjent spark hver dag siden uke 18 nå er frøkna helt i hundre kan til og med se når a sparker her når jeg ligger.. 22 uker idag
Mammahjertet <3 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2010 Hehe så gøy. Gleder meg til jeg også kan se det utenpå.
Mammahjertet <3 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2010 Ja gled deg! Det er virkelig en fin og rar følelse. Og det kjentes ikke ut som en fiskehale som slo eller noe som kilte slik jeg har lest mange steder Det kjentes ut som en liten dult eller noe bittelite som bokset litt inne i magen. Helt spesiell følelse. Som sagt, gled deg! Og husk at flere førstegangs ikke kjenner noe før nærmere uke 20. Så det er helt normalt at det tar litt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå