Gå til innhold

Er tiss farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å avvenner eldstemann med bleier om natta og det blir litt uhell. Har glemt tisselaken noen ganger og madrassa stinker tiss!!! Er det farlig for han å sove på denne madrassa?

Skal kjøpe ny madrass til han i morgen altså. Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du planlegger å la ungen sove på en madrass som stinker urin? Fytte helvete så ekkelt!

Skrevet

Nei, tiss er ikke farlig. Men legg et tisselaken mellom madrassen og ungen i natt og kjøp ny madrass i morgen

Skrevet

Neei skal kjøpe ny i morgen skrev jeg jo!

Lukta på den i natt, og da hev jeg den ut med en gang, og han fikk låne minstemann si madrass som låg i senga vår da.

Men lurer på om det kan ha vert farlig for han å sove på den med tiss i. Han har jo lagt å pusta inn før det begynte å lukte også!

HI

Skrevet

Takk for svar :) Alt mulig mødre skal bekymre seg for.. ;)

HI

Skrevet

De ligger jo med søkkvåte bleier hele natta også :) Tar ikke skade av det heller

Skrevet

de gamle greske filosofene drakk urin. SÅ SÅÅÅ farlig kan det ikke være. hehe.

Skrevet

Jeg vasker madrassen med ajaxvann der ungen ha tisset. Lukter aldri noe fra den. kansje du burde gjøre det samme.

Skrevet

Takk for tipset! Det skal jeg prøve! :) Men kjøper ny madrass uansett. Var skilkkelig ekkel lukt av den!

Skrevet

Ja tiss kan skade.

Den kan avgi gasser så er ungen liten er det en av grunnene for krybbedød.

Og man skal ikke arve madrasser.

Skrevet

Wow det visste jeg ikke! Er jo ikke årevis med tiss der da! Begynte med avvenning for en mnd siden. Men likevel... Æsj..

Men madrassa er ute og han får ny i morgen! :) Og da SKAL jeg huske tisselaken, selv om det er midt på natta og jeg er i ørska :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...