Cecelie Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er sterkt plaget av romling i magen, føler at jeg ikke klarer å kjenne om barnet beveger seg, for all romlinga er i veien... huff. I tillegg er det mye luft som vil ut, hele tiden! Blir gal, og når jeg er sammen med andre i lengre tid- flere timer, så må jeg jo selvfølgelig holde igjen. Da får jeg sinnsykt vondt i magen og sting på sidene, nesten så jeg ikke klarer å gå mere... Er det noen der ute som har tips? Prøver å holde meg unna mat som jeg vet gir luft og romling, som melk og brød og godteri.
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hehe, ja kjenner til dette. Og synes det kommer i rykk og napp. Spesielt tar det av når jeg er sammen med andre. Legen min sa at det var endel hormonelt og mentalt: er vi stresset og sliten vil det fremkalle luft. Og så er det store individuelle forskjeller.............har prøvd alt selv, men ikke søren om det hjelper.........
Frøken E Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Har desverre ingen råd - vil bare si at du ikke er alene. Har det akkurat på samme viset................
mammaløve Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Jeg putrer rundt her jeg også. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Kino er for eksempel en lidelse...
bokormPåOvertid Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Jeg hadde samme problem og begynte å ta probiotika, ble betydelig bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå