Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er gravid i uke 24. Kjøpte ny elektrisk brystpumpe i dag, og nysgjerrige meg måtte jo prøve den. På første pupp kom det bare et par dråper, men på pupp nr to (jada, hvorfor måtte jeg teste begge?) kom det ganske mye gulhvit melk, en halv cm i bunn av en tåteflaske eller deromkring. Problemet er at melken fortsetter å dryppe av puppen med ujevne mellomrom etter jeg pakket bort pumpen, og i tillegg har jeg vonde kynnere, og nå er jeg bekymret:( Noen som har noen gode råd / forklaring / forsikring om at dette er normalt, hva som helst, så blir jeg glad for det...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Smarte deg. Vet du ikke at å drive stimulering av brystene på denne måten faktisk kan sette i gang fødsel??? Og du vil vel ikke ha prematur baby bare fordi du absolutt må prøve noe man ikke skal gjøre før ETTER fødsel?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Enig med anonym over meg... Hvis ikke kynnerne gir seg må du ringe fødeavd og si det!!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Kjære deg, er du klar over hvor dum du har vært? Trodde ikke det gikk an.. Hjelpes.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Joda, jeg visste at stimulering av brystvortene var et tips til å sette igang fødsel når man er i slutten av svangerskapet. Jeg var ikke engang klar over at melkeproduksjonen var i gang nå i uke 24, det var den i hvert fall ikke forrige gang jeg var gravid. Men nå har kynnerne gitt seg og det drypper ikke melk. Pumpen er pakket langt bort og kommer ikke frem før etter fødsel. Takk for svar i hvert fall...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Som sagt, slik stimulering av brystene kan sette i gang fødselen. Dersom kynnerne ikke gir seg evt avtar i smerte, kontakter du fødeavdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå