Gå til innhold

Fødeplass på Rikshospitalet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring fra Riksen? Jeg har fått fødeplass der, men har skjønt at de ikke har pasienthotell. Noen som har noe å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på Riksen også. Valgte det denne gangen fordi jeg bare har hørt positive ting om det stedet. Fødte på Ullevål sist. Syntes pasienthotellet er oppskrytt. Man må være veldig frempå for å få hjelp der. Er du førstegangs er det best uten hotellet syntes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg har fødeplass på Riksen. Ønsket meg veldig hit for jeg har jobbet på barsel her under sykepleierstudiene. Må bare si at det er en utrolig koselig avdeling med fantastiske jormødre og barnepleiere som er super hjelpsomme. Fordelen med å ligge på vanlig barselavdeling,ihvertfall når man er førstegangsfødene, er at det er noen der som kan hjelpe deg 24 timer i døgnet. De kan avlaste deg noen timer på nattet med barnet slik at man får søvn. De viser ammeteknikker og det jobber kjempeflinke leger her også. Selv om far ikke kan sove her, kan de jo komme tidlig om morningen og reise sent på kvelden da. Og det beste er siestaen på dagen som pålegger alle oss nybakte mammaer hviletid!

Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...