Gå til innhold

har dere alle sammen masse smerter i livmora.. ligamentsmerter, murringer osv..??


Puppen og lillemor

Anbefalte innlegg

jeg har hatt en del murring (kjennes ut som tanta er rett rundt hjørnet) og litt "strekkesmerter".. mest i lyskene og ved hoftebeinet på begge sider..

 

Men nå de siste dagene har det vært mye mindre av dette..

 

Har venninner som snakker om at det stakk og strekte seg hele tiden..

Og nå er jeg bekymret for at det har stoppet å vokse der nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noeå bekymre seg for- begge deler er like normalt. :)

 

Jeg hadde veldige smerter de første 2 ukene,men nå kjenner jeg lite til det egentlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg hadde "menssmerter" den uka jeg skulle hatt mensen, som så klart aldri kom :) Etter det veeeldig "strekksmerter"(?)... veldig mye faktisk.. begynt å bli litt bedre nå, er 7+2 idag.. tidlig ul 9.mars. Håper og tror at alt er som det skal. Det skal også sies at jeg har et keisersnitt for 5 år siden, kan jo være at det har gjort strekkert i livmoren mer merkbart ?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt smerter i magen siden jeg fikk vite at jeg var gravid. noen dager varer det hele tiden, andre dager kjenner jeg det nesten ikke. Mange ganger våkner jeg på natten med disse smertene, og det er skikkelig vondt. Vet ikke helt om det er normalt å ha så vondt som jeg har, men har hørt det er normalt med murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det egentlig som om alle vondter og rariteter i et svangerskap er normalt. Jeg har murringer litt hver dag, og stikkinger litt sånn innimellom. Var en dag i forrige uke hvor det stakk konstant, men nå er det bare av og til. Er nok ikke noe å bekymre seg for!!! Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

åå, nå ble jeg lettet. Er sånn ca 2. mnd på vei og har også hatt litt "menssmerte"-lignende greier og vært litt stressa pga det. Glad det ikke bare er meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette som det meste annet kan variere mye, og det meste er normalt. Jeg hadde en del smerter i livmoren forrige svangerskap, men har nesten ikke merket noe av det denne gangen. Har imidlertid merket desto mer av kvalmen dette svangerskapet. Var på ul denne uken, og alt så fint ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes helt likt ut som mine smerter:)er gravid med nr 3 og har hatt det hver gang:)men jeg er også sånn at er det en dag det er mye blir jeg litt bekjymret og er det en dag jeg ikk kjenner noe så blir jeg søren meg bekjymret da også:)ikke bare bare å være gravid altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...