Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg kjente ikke noe til kynnere med førstemann, nå er jeg gravid for andre gang å lurer på: Hvis man har kynnere, er det bare livmora som blir hard? Er 17 uker, og kjenner noen ganger at hele magen blir hard, livmora er jo ikke kommet opp til navlen en gang, så jeg lurer på om det er kynnere eller noe annet? Ble litt rotete skrevet, men håper dere skjønner hva jeg mener!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 dytter nok en gang.. noen må vel kunne svare meg??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Det er nok helt sikkert kynnere! Min mage bruker å bli steinhard, klarer nesten ikke komme meg framover om jeg går. Jeg må bare stoppe opp å vente til det er over igjen Det er ikke vont, men ubehagelig synes nå jeg. Har det hele tiden, og begynte vel i uke 13-14 tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Ok takk for svar! Da er det nok det.. men jeg får som regel litt vondt i magen, og er nødt til å legge meg ned litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå