Mamsen med 2 gutter! Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Uff, nå de 3 siste dagene har lillegutt vært skikkelig stille inni magen Ingenting jeg gjør får han til å sprelle. Har prøvd mange råd som jeg har lest her inne men fremdeles ingen spark. Har kjent spark hver dag i mange uker, så syns det er så rart at han skal være så stille nå. Er 19+4 idag. Bekymrer jeg meg for masse?
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 hei! det er helt normalt, jeg har 2 i maggen og her har det vert stille en uke, jeg har lest at fra ca uke 26 skal man kjenne liv ver dag føre de kan det vere stille mange dager. det kan jo vere babyen har snud seg at den sparker inn over.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Takk Nå ble jeg litt roligere faktisk. Får håpe mini snur seg tilbake snart.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Du e jo bare 19 uker, å dn har gooo plass enda Har sikkert snudd sæ med ryggen ut ja Ikke før slutten av 2.trimester SKA man kjenne liv hver dag og så så mange spark Du kan jo alltids bøtte ned på et glass med iskald saft osv, å se om den ikke sparke litt
superspent75gravid Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Ikke bekymre deg for det:)) forrige uke da jeg var 19 pluss, var det rolig i flere dager, men nå som jeg er i uke 20 pluss er det liv og røre igjen:)) Ikke for det, jeg tenkte akkurat det samme som deg, enda jeg visste at det ikke må være bevegelse å kjenne hver dag så tidlig... Vi er bare skapt sånn, at vi bare må bekymre oss litt;))
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2010 Ja det er sant det, bekymrer meg for alt he he. Igår kveld da jeg lå i sengen begynte mini så smått å dulte litt, men så sovnte han igjen. Så en liten glede fikk jeg ihvertfall
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Dersom du blir veldig bekymra er det lov å kontakte jm eller lege for å dele din bekymring. Her i distriktet er både jm og lege veldig kjappe til å ta inn bekymra gravide som har kjent liv en stund og som får det stille i magen. Bare for å berolige. For det er som de skriver ovenfor, ikke et "krav" om at en skal kjenne liv hver dag før rundt uke 25. Men det kan være godt å får høre hjertelyden når en er bekymra. Jeg fikk selv komme til på legevakta på en søndag etter en minimal blødning i uke 12 for å lete etter hjertelyden. Så her i distriktet er de kjempeflinke til å ta vare på gravide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå