Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Det blir vanskelig for meg, siden vi nettopp gikk tom for dopapir, og jeg kan ikke få kjørt til butikken for å kjøpe mer, siden jeg har drukket 3 halvlitere pils og det er altfor langt å gå til butikken.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Nei, skal ikke mer på do i dag. Litt dumt at du har drukket da, sånn at du ikke kan kjøre og kjøpe. Du får sette deg ute og skure ræva i snøen. Da kanskje du husker det neste gang. Kjøp nok dopapir.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Snart skal jeg på nr 2 for andre gang idag. gleder meg!! har masse lambitoalettpapir. nicee
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Stakkars deg. Men kan du ikke gå til naboen og få lånt noen flak da? Litt pinlig kanskje, men må man, så må man. Eller bruke avispapir? Det gjorde man jo i gamle dager.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 jada jeg regner med at jeg skal på do å tisse 3 dråper sånn ca 10 ganger til i dag. I tillegg til det så regner jeg med et par bomturer til do fordi jeg tror jeg endelig får gått på nr 2, men har fremdeles forstoppelse og er jeg heldig får jeg ut en ert :-( Lei av å være høygravid ja!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Det var da fryktelig tidlig å begynne å drikke! Du får holde deg et par timer, så går nok rusen over. Har du ikke tørkerull?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Hahaha.. Lykke til. De 3 halvliterne må jo ut engang.. Har du ikke kjøkkenpapir eller et hånkle du kan bruke? Nør nøden er størst, så finner man alltid en løsning.. Evt rist i vei på dosetet etter tissing.. Jeg skal gå mange ganger på do, og tørke meg med et nydelig mykt lambi papir..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Tørkerull frarådes. Kan sette seg fast i dass.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Nei skal ikke på do i dag. I dag skal jeg pisse og drite i buksa. Det er jo fredag. For ett dustete innlegg. Bruk da for faen en serviett eller dusj ræva di etter du har driti.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 våtservietter funker jo også fint hvis du har. Eller sånn små papir greier som en pleier og snyte seg med... et eller annet har du vel. Ellers så går jo en klut også, er jo bare og hive an i vaskemaskinen etterpå. Men til spørsmålet ditt ja jeg skal nok på do iallefall 3 ganger til idag, og bruke sikkert en hel rull dasspapir. skal bruke litt for deg også
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 Dette man kaller dårlig planlegging. Håper virkelig ikke du har barn. For når du ikke klarer å kjøpe inn dopapir og i tillegg ser ut til å være alkoholiker... ja, da kan du bare ha det så godt. Tiss ute og vask rævva di i snøen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #13 Skrevet 26. februar 2010 Skal sende deg en rull i posten jeg :)Adressen din var ?? Ps foretrekker du grovt eller fint papir ,dvs lambi eller sykehusvarianten ?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #14 Skrevet 26. februar 2010 Bare et lite tips: Ukebladpapir og annet glanset papir er bare glatt og gjør ingen nytte.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #15 Skrevet 26. februar 2010 Om du løper så bruker du jo bare halvparten av tiden som det tar å gå og da er jo ikke så langt alikevel ,også har du bare ølen din på vannflaska ,så har du jo noe å drikke på om du skulle bli tørst ,for man blir jo tørst av å løpe,husk joggesko for det er best når man løper ,men ikke løp så fort at du får hold ,for det gjør ganske vondt ,men du må løpe så fort at det bare tar halve tiden av det det tar å gå ,for ellers så er det jo bare bortkastet å løpe ,for da kan du jo heller gå ,selvom det tar lang tid ,men da burde du ha på deg tursko for da går du jo på tur . Ta toget !
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #16 Skrevet 26. februar 2010 for å ha skrevet et slik innlegg tror nu jeg at du har tatt liiiit for mange pils i dag!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #17 Skrevet 26. februar 2010 Jeg bæsja i stad. Det var utroolig deilig for jeg har gått og prompa surt siden i går kveld
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #18 Skrevet 26. februar 2010 Jeg skal på do et par ganger til i dag, men bare tisse. Dreit tidligere i dag. Var chill.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #19 Skrevet 26. februar 2010 Mine ord eksakt! Vel litt tidlig måske
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #20 Skrevet 26. februar 2010 På do har jeg vært mange ganger, og mange ganger skal jeg fortsatt...Når Hi begynte å drikke er meg en gåte, da Hi allerede har begynte med 3 pils kl. 14:02. Nå er kl. 18:53 da er Hi sikkert oppe i de 10 allerede...Er det nå BV skal tilkobles;)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #21 Skrevet 26. februar 2010 Hvordan KOBLER MAN TIL barnevernet???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå