Gå til innhold

Skal dere på do i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir vanskelig for meg, siden vi nettopp gikk tom for dopapir, og jeg kan ikke få kjørt til butikken for å kjøpe mer, siden jeg har drukket 3 halvlitere pils og det er altfor langt å gå til butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skal ikke mer på do i dag. Litt dumt at du har drukket da, sånn at du ikke kan kjøre og kjøpe. Du får sette deg ute og skure ræva i snøen. Da kanskje du husker det neste gang. Kjøp nok dopapir.

Skrevet

Snart skal jeg på nr 2 for andre gang idag.

gleder meg!!

har masse lambitoalettpapir. nicee

Skrevet

Stakkars deg. Men kan du ikke gå til naboen og få lånt noen flak da? Litt pinlig kanskje, men må man, så må man. Eller bruke avispapir? Det gjorde man jo i gamle dager.

Skrevet

jada jeg regner med at jeg skal på do å tisse 3 dråper sånn ca 10 ganger til i dag. I tillegg til det så regner jeg med et par bomturer til do fordi jeg tror jeg endelig får gått på nr 2, men har fremdeles forstoppelse og er jeg heldig får jeg ut en ert :-(

Lei av å være høygravid ja!!

Skrevet

Det var da fryktelig tidlig å begynne å drikke!

Du får holde deg et par timer, så går nok rusen over. Har du ikke tørkerull?

Skrevet

Hahaha.. Lykke til. De 3 halvliterne må jo ut engang..

Har du ikke kjøkkenpapir eller et hånkle du kan bruke? :P Nør nøden er størst, så finner man alltid en løsning.. :P Evt rist i vei på dosetet etter tissing..

Jeg skal gå mange ganger på do, og tørke meg med et nydelig mykt lambi papir.. :D

Skrevet

Tørkerull frarådes. Kan sette seg fast i dass.

Skrevet

Nei skal ikke på do i dag. I dag skal jeg pisse og drite i buksa. Det er jo fredag. For ett dustete innlegg.

Bruk da for faen en serviett eller dusj ræva di etter du har driti.

Skrevet

våtservietter funker jo også fint hvis du har. Eller sånn små papir greier som en pleier og snyte seg med... et eller annet har du vel. Ellers så går jo en klut også, er jo bare og hive an i vaskemaskinen etterpå. Men til spørsmålet ditt ja jeg skal nok på do iallefall 3 ganger til idag, og bruke sikkert en hel rull dasspapir. skal bruke litt for deg også

Skrevet

Dette man kaller dårlig planlegging. Håper virkelig ikke du har barn. For når du ikke klarer å kjøpe inn dopapir og i tillegg ser ut til å være alkoholiker... ja, da kan du bare ha det så godt. Tiss ute og vask rævva di i snøen etterpå.

Skrevet

Skal sende deg en rull i posten jeg :)Adressen din var ??

Ps foretrekker du grovt eller fint papir ,dvs lambi eller sykehusvarianten ?

Skrevet

Bare et lite tips:

Ukebladpapir og annet glanset papir er bare glatt og gjør ingen nytte.

Skrevet

Om du løper så bruker du jo bare halvparten av tiden som det tar å gå og da er jo ikke så langt alikevel ,også har du bare ølen din på vannflaska ,så har du jo noe å drikke på om du skulle bli tørst ,for man blir jo tørst av å løpe,husk joggesko for det er best når man løper ,men ikke løp så fort at du får hold ,for det gjør ganske vondt ,men du må løpe så fort at det bare tar halve tiden av det det tar å gå ,for ellers så er det jo bare bortkastet å løpe ,for da kan du jo heller gå ,selvom det tar lang tid ,men da burde du ha på deg tursko for da går du jo på tur .

Ta toget !

Skrevet

for å ha skrevet et slik innlegg tror nu jeg at du har tatt liiiit for mange pils i dag!!!!!!!

Skrevet

Jeg bæsja i stad. Det var utroolig deilig for jeg har gått og prompa surt siden i går kveld :)

Skrevet

Jeg skal på do et par ganger til i dag, men bare tisse. Dreit tidligere i dag. Var chill.

Skrevet

Mine ord eksakt! Vel litt tidlig måske

Skrevet

På do har jeg vært mange ganger, og mange ganger skal jeg fortsatt...Når Hi begynte å drikke er meg en gåte, da Hi allerede har begynte med 3 pils kl. 14:02. Nå er kl. 18:53 da er Hi sikkert oppe i de 10 allerede...Er det nå BV skal tilkobles;);)

Skrevet

Hvordan KOBLER MAN TIL barnevernet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...