Gå til innhold

jeg vil ikke å hytta! (syteadvarsjel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

foreldrene mine maser i tide og utide (mest utide) om at jeg må komme opp på hytten dems. og til nå har jeg greid og ungå det ganske så bra.

men nå er det vistnok vinterferie. så i går tok mine foreldre med seg min sønn på hytten. og jeg skal liksom komme etter i dag. mitt på en fredag. og dette har jeg jo sakt ja til helt selv, i et ekstremt svakt øyeblikk.

men jeg vil ikke sitte på en hytte ute i skogen og se på snø og høre folk si "nå skal vi kose oss"

jeg vil sitte alene hjem i leiligheten min og se på nytt på nytt og heie på curling gutta og skive tull på nettet, ikke dele en stue med 4 andre og dele unedlige diskusjoner om vi skal se nyhetene, curling eller åndenes makt (eller annet tull). ikke har jeg vetorett heller

men hvor mange ganger kan man si nei? og sønnen min er jo der. og hvor barnslig er det ikke og ikke dra?

men det bare byr meg så ekstremt mye i mot. kan i grunn ikke fatte at de vil ha meg der heller.

hva er så koselig med hytter? hvorfor bedriver folk den slags aktiviteter?

og fins det noen legitim grunn for ikke å dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat det samme problemet som deg (bare med svigers da). Jeg har bare sagt rett ut at jeg er ingen (vinter) hytte menneske og så lenge svigermor må ha med 8-9 katter med seg ,så blir jeg hjemme! Orker rett og slett ikke!

Skrevet

ja det er i grunn det eneste fornuftige å gjøre!

tror det er det jeg skal gå for neste gang.

jeg bare er alt for lett og overtalle.

kanskje jeg skal oppføre meg helt forferdelig så de aldri ønsker og ha meg der igjen? :D

Skrevet

He he, kanskje det, men det er sikkert det beste å være ærlig da ;-) Lykke til!

Skrevet

ja, jeg tror de er ganske så klar over at jeg ikke er overbegreistret for turen.. hehe

men jeg får vel bare holde ut i helgen :/ siden ingen kommer med noen bra grunn.

min beste til nå er og lyve på meg sykdom, men det er kanskje litt sent å komme med det sånn 14.30 på dagen...

Skrevet

Fikk ikke du plutselig diare??? Synes jeg leste det i ett annet innlegg... skikkelig uforskamma av deg å dra dit opp og smitte de andre... ERRE MULIG?

Skrevet

Reis på hytten i dag siden du har sagt at du skal komme, så slipper du neste gang..... og neste gang..... og neste gang :o)

Skrevet

Kan du ikke bare si at du ikke vil da?

Skrevet

*sukk* Har samme problem med svigers, de maser og maser om at vi må være med på landstedet deres. Ja, det er nydelig der og vi skulle gjerne vært der, men da aller helst alene. Problemet er at de aldri reiser noen andre steder enn til landstedet. Jeg klarer å holde ut i max 24 timer før jeg merker at jeg blir psykotisk av å være for lenge med svigers og da er det godt å skylde på kattene mine, for da må jeg reise hjem! :-D Så får mannen bare lide alene, det er tross alt hans foreldre og de har plaget ham i over 30 år, haha :-p

Landstedet uten svigers, ja takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...