Tulle06ogPrins10 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 jippi i dag hørte jeg endelig hjertelyden med doppleren min. Har vurdert å selge den, fikk litt panikk fordi jeg bare hørte min puls på den. Tenkte at jeg aldri kom til å finne hjertelyden bare min egen puls, men i dag var det ingen tvil......... det var 100% sikkert hjertelyden til babyen. Den dunket så fort :-) Så glad i nå............
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 ååå..så deilig! har ikke hørt den enda jeg heller, håper jordmor finner den på tirsdag. hvor langt er du på vei?
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 da er det sjangs for at jeg får høre den hos jordmor da, er 13+3 i dag
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Du får nok høre det da ja jeg hørte det første gang hos legen når jeg var 11+4 =)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 legen fikk ikke til på mandagen, altså fire dager siden.. hørte såvidt det var min egen hjertelyd! Er ikke bekymra, for jeg har sett hjerte slå på UL, har bare så veldig lyst til å høre..hehe
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 jordmødre er litt flinkere med å finne hjertelyden føler jeg de driver jo med det daglig.. Legen slet godt med å finne det men etter en del min fant hu det endelig. To dager etterpå var jeg hos jordmoren og hu fant det med en gang etter noen sekunder. Er ganske kjekt/deilig å kunne høre hjertet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå