Lille spira vokser :-) Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Bare lurer på om man kan bruke vippestol til den lille fra starten av ? Hva skal dere?
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Det kommer vel litt ann på hva slags vippestol en har.. Vi har en som ikke går ann å justere, så kommer nok ikke til å bruke den før etter noen mnd. Blir nok heller liggende på skinn eller noe de første ukene
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=25608&template=product_info&open=11 Denne kan reguleres og kan derfor brukes fra barnet er nyfødt
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har en babybjørn vippestol og er veldig fornøyd med denne. Den kan stilles inn i tre stillinger. Min første elsket å sitte i denne. Det jeg ikke visste ang. vippelstol er at den er veldig passifiserende. Barnet bruker ingen muskler i en slik stol, så det er viktig å variere litt og ikke bare bruke denne i løpet av en dag! Det var fysio som gjorde meg oppmerksom på dette, da vi hadde oppfølging på vår førstefødte som utviklet favorittside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå