Gå til innhold

Anna Anka spøkelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har en flott kropp. Men ser jo ut som en hest og Shrek sitt esel i trynet. Eller som en transvesitt. Merkelig at hun tror andre drømmer om utseende hennes. Har jo ingen snev av skjønnhetstrekk. Men som sagt, kroppen er flott. Har ikke akkurat gjort ett kupp med mannen heller. Ingen Brad Pitt akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke kroppen hennes er bra å se til heller jeg, hun er alt for mager. Hun er så høy på pæra og innbilsk at det er nifst. Hvem tror hun at hun er?

Skrevet

Er hun ikke bare en tegneseriefigur, da? Det trodde jeg.

Skrevet

Mannen MIN er ihvertfall IKKE kåt på henne.

Skrevet

Men hun skal være flink til å suge pikk. Det skal hun ha. Pliktoppfyllende.

Skrevet

Kan tenke meg at hun stort sett ble tatt bakfra, og da betyr jo ikke ansiktet så mye.

Skrevet

Høres ikke særlig flink ut. Høres faktisk ganske mekanisk ut det hele når hun forklarer at hun ser det som sin plikt å gi mannen en "avsugning" hver morgen om han ønsker det.

Skrevet

Selv bruker jeg vannstøvsuger. Går ganske radig.

Skrevet

ho ser tragisk ut, helt ille å se på til å være dame, nesten så en kan tvile litt.

også oppførselen hennes...fytti rakkern, passer ho helt perfekt.

direkte kvalm og stygg er ho.

Skrevet

Ja Anna Anka er kona til tegneseriefiguren Kalle Anka ;)

Skrevet

Hun kunne vært vakker, men utstrålingen hennes er ekkel, og ansiktet hennes har ingen godhet i seg.

Skrevet

Jeg synes kroppen er stygg også jeg... Altfor tynn.. Synes det ikke er noe fint med jenter m six-pack.

Skrevet

hallo...hun spiser brusk!!! need i say more??

æsj hadde heller tatt 50 spøkelser på engang enn å møtt på henne en mørk natt.

Skrevet

Hun har sikkert hatt en jævlig oppvekst og at det er derfor hun er blitt som hun er blitt, men blir litt skremt av å se at hun nesten ikke viser noen sympatiske eller emaptiske trekk.

Kroppen synes jeg ser grusom ut. Alle bena stikker ut, klærne bare henger og senger om henne. Trur hun hadde vært veldig pen, om hun hadde en litt mer godhet om seg og hadde fått lagt litt på seg så det dekket bena.. Tenker Auswisch...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...