Gå til innhold

butikk... handler dere hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjelder matbutikk er dere innom denne hver dag eller samler dere opp?

selv om jeg lager lister så er det alltid noe jeg "må" stikke innom og kjøpe og det er omtrent daglig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da bruker jeg altfor mye penger:) Storhandel man. eller tirs. og et besøk før helgen.

Skrevet

hander middag hver dag. men ellers så tar vi stor handel innimellom.. men jeg er elendig til å planlegge middag så den må jeg ta på sparket.. hehe

Skrevet

Før handlet jeg hver dag så og si. Mye impulskjøp og ting jeg egentlig ikke hadde behov for

Men nå har jeg begynt et nytt og bedre liv. Hehe, neida, men vi har flyttet, jeg har ikke jobb eller bil for tiden, og den nærmeste butikken er en knøttliten butikk det er håpløst å ta med seg barnevogn i. Så derfor er jeg gått over til å handle stort en gang i uken. Kjøper stort sett middager og tilbehør for hver dag i uken og litt til å ha på lur i fryseren. Skjer at jeg mangler noe til noe jeg har tenkt å lage, men da finner jeg alltids et alternativ.

Av og til tar jeg en tur i butikken for å supplere etter at mannen er kommet fra jobb, eller han handler melk, brød, pålegg og sånt hvis det er noe vi trenger.

Syns det funker greit, sparer penger på det hvertfall.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Storhandler en gang i uken - blitt en racer på handlelister. Og så er vi innom butikken en gang eller to ekstra for å fylle på med frukt/grønt og kjøpe røyk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...