Gå til innhold

Er det flere som vurderer å prøve på barn nummer 4 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er snuppa bare 9 mnd da, så det blir ikke med en gang vi i så fall prøver. Jeg føler meg ferdig med å gå gravid samtidig som jeg ikke er det..... men jeg må ikke vente for lenge, for jeg er allerede en gammel mor hehe.... 75modell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok 3 og 4 i samme slengen:) Problemet her er vel at min bedre halvdel føler at kanskje nr 5 om et par år er en god ide. Ikke enig:)

Skrevet

Vi har fire:) Alder 8 (9 i mars), 6, 3 og 9 måneder.Mye arbeid, men veldig moro også. Synes i grunnen ikke det er så stor forskjell på 3 og 4.

Sett igang!

Skrevet

Vi var ferdig med å vurdere nr 4 for 6 år siden :-) Nr 5 har også kommet.

Skrevet

respekt skal dere ha. jeg synes det er nok med 2 barn. lell om jeg har godt kunna tenkt meg et nurk til. men vi kan ikke få flere barn heller vi. men jeg har godt kunna tenkt meg å være fosterforeldre senere da..

Skrevet

Nr. 4 kom for 11 1/2 år siden. Siden den gang har vi fordoblet tallet.

Skrevet

Vi vurderte det, og var vel litt slurvete med prevensjon... Så vips kom nummer fire 21 mnd etter nummer tre ;)

Skrevet

Errrrmmm NEI!!!! 3 holder...he he!

Hilsen- 74 modell ;-)

Skrevet

Takk for svar :o) Dere som har fått nummer 4 (og flere) - hvor stor avstand er det mellom barn 3 og 4? Og hvor gammel var du?

Skrevet

For vår del passet det av praktiske årsaker slik at det ble ca 2 år og 5 mnd mellom nr. 3 og 4. Dette er den nest lengste avstanden vi har mellom noen av våre.

Jeg var 28 år da jeg fikk nr. 4.

Skrevet

Om jeg kan spørre oktaviastar ;o) - hvor gammel var du når siste ble født?

Skrevet

GAMMEL MOR!!!!!!!!!! *stønn* Jeg har jo knapt trøkt ut nr. 1 og er også 75-modell ;-) Har forøvrig planer om både nr 2 og 3, men ikke 4 8-)

Skrevet

Da minsten ble født var jeg 36.

Skrevet

21 mnd mellom nummer tre og fire, eldste var 7,5 år da nummer fire kom.

Jeg var 34 år da hun ble født.

Skrevet

Wow, Oktavia er det sant, har dere 8 barn?

Jeg bøyer meg i støvet..

Skrevet

NEI!!! 3 holder i bòtter og spann.

Skrevet

Vi var i den situasjonen for et par år siden. Nå er minstemann (nr 4) 9 mnd! nr 1 er 12 år, nr 2 er 9 år, nr 4 er 4 år.

Jeg tror jeg må innrømme at å få nr 4 har vært mest slitsomt. Spesielt tøft med nattevåk nå synes jeg. Tror kanskje psyken min har vært litt i ubalanse, uten at jeg har snakket med fagpersonell om det. Nå er livet som 4 barns mor bra - blir hele tiden bedre og bedre!

Skrevet

Melkekua, du henger langt etter, her er det 11 mnd mellom nr 3 og 4 ;-)

Skrevet

jaja, kanskje vi blir prøvere sammen igjen da hehe. Sees på bli gravid? ;-)

Skrevet

Vi har 4 barn. Nokså slitsomt med to tette på slutten, men det går seg til og ting blir bedre og bedre. Bare vi får nok søvn så er alt fint, da tåler man masse stress.

Nr 1 snart 13 år (jeg var 32)

Nr 2 er 7 år (jeg var 37 år)

Nr 3 blir 3 år i juni (jeg var 42 år ved fødsel)

Nr 4 blir 1 år i juni (jeg var 44 år).

Mormor fikk sitt barn nr 13 når hun var 47 år.

Skrevet

Nei, ikke nummer 4, men prøver desperat på nummer 2.

Er også -75 modell.

Skrevet

Skulle ha tre barn, men vips så var de fire. Og nå synes mannen at vi like godt kan ha noen(?) til. Da ville jeg ha ventet to eller tre år. Men det begynner å bli umulig, for alderen setter en stopper!

Skrevet

Har litt lyst på nr. 4, men er nok alene om det, i hvertfall enda. Minste er 15mnd nå. Jeg er også 75modell, og tenker at jeg har et par år til på å evt bli gravid før jeg er for "gammel".

Skrevet

Gosj. Blir imponert av dere damer. Synes det holder med en, jeg. Og jeg har ikke fyllt 21 engang :P

Skrevet

Vi hadde tre, og etter et lite arbeidsuhell i heimen, så kom nr 4 ......... og det, 7 år etter 3.mann. Jeg var 32 da attpåklatten kom. Nå er jeg snart 35, og barna er 14, 12, 10 og 3.

Synes ikke det er noe strevsomt......man legger seg til med rutiner som fungerer for en stor-famile.

Men for oss blir det med 4 barn. Har ordnet opp slik at det ikke blir flere:) Vi jobber begge fulltid, så nå er hverdagen fyllt opp. De timene som er igjen, går til treninger, kamper, foreldremøter, tur med hunden og sosiale sammenkomster - både hjemme og borte

Så til det med sykdom og barn. Jeg vært borte fra jobb 2 dgr på ett år, pga sykt barn. Det samme har gubben. Selv har jeg ikke brukt noe sykedager:) Skulle tro det ble mere sykdom, men her er det stikk motsatt.

Når folk spør om det er strevsomt med 4 barn, så sier jeg bare at: "Jeg har mangel på kjedsomhet":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...