silje3 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Når starter dere å lage til klær+++++, har sååå lyst til å starte såvidt med litt klær, men er det for tidlig..... er det bare jeg som er ivrig??? er i uke 26/27
Pinnus Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har lurt på det samme! Har ikke kjøpt noe enda, man mange av de jeg har truffet på BIM-treff har kjøpt mye utstyr. Ser jo fordelen med å fordele utgiftene da. Jeg begynner på uke 22 i morgen, og syns egentlig det er for tidlig. På den andre siden har jeg begynt å få en del fysiske plager og merker at trakking på sentre er det siste jeg ønsker. Så kanskje greit å begynne før man blir svær og dårlig? Kommer jo helt ann på formen da selvfølgelig!
silje3 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 ja, kanskje man kan starte som smått
Corneliuss Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Neida, klart det ikke er for tidlig. =O) Har du lyst har du lov. Hvorfor skulle man måtte vente, når du er såpass langt på vei? Jeg delte innkjøpene utover svangerskapet sist. Synes det var veldig greit - både økonomisk og stressmessig. Er jo ikke sikkert at du synes det er så stas å halse rundt i butikkene rett før termin akkurat heller.... Tips: begynn med de store tingene som vogn, seng, stellekommode, vippestol, bæresele osv. Klær og andre småting får du for det første masser av i gaver (!) og er lett å kjøpe seg bort på for mye klær (koster ikke så mye for et plagg nødvendigvis, men summerer seg fort opp...). Gøy å ha noen småting man kan kikke litt på da. =O) Jeg har mesteparten etter sønnen min men må supplere litt på det vi lånte til han (seng, vugge og vippestol) + at dette er en jente så trenger bittelitt klær. Har definitivt bestemt meg for å ikke bruke like mye penger på klær denne gangen. De bruker størrelsene så kort at man rekker knapt å bruke ting før det legges bort (str 50 og 56 brukte vi i tre uker hver...). Lykke til. =O) Ps de har liste over hva man KAN trenge ute på babyshop. Men det er mye som er "nice to have" - og ikke "need to have". Greit å vurdere litt selv hva man trenger =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå