Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 hvofor får dere det? og hvordan er det å få det,hva skjer?hvilke tanker er i hodet da? og hvordan kommer dere ut av det? jeg har aldri hatt angst og må ærlig innrømme at jeg har ikke peiling på hva det går ut på.har en venninne som har litt småangst og må innrømme at jeg ikke er helt forståelsesfull hele tiden...men det er jo fordi jeg ikke forstår hva hun går igjennom! håper noen kan lære meg litt!
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Angst kommer bare plutselig, det trenger ikke være noen spesiell grunn for at det kommer. Man kan få angst av å være ute blant folk, sosial angst, angst for å ta tlf eller ringe. Det er så mange type former for angst! Å ha angst er helt jævlig! Jeg har hatt angst,men ikke i så veldig stor grad.. Og jeg kan fortsatt få det, uten at jeg helt vet hvorfor. Ting som kan utløse angsten hos meg er stress eller hvis jeg bare sitter hjemme og ikke har noe å gjøre en periode. Vet ikke hva slags angst venninnen din har jeg, men hun har det sikkert ikke lett til tider. Angst er noe man må jobbe med selv, eller skaffe seg profosjonell hjelp hvis det virkelig er ille. Håper du blei litt klokere Ellers så er det masse stoff om angst på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå