Gå til innhold

hei hei:)


frøken lykkelig:)

Anbefalte innlegg

noen andre som har en del mensmurringer? jeg har det ganske mye. er så nervøs for at det kan være noe galt.. eller er dette helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det hele tiden jeg også. Hadde det med førstemann også. Det er helt normalt. Kjenner at det skjer masse der inne ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk det for en time siden, men har også farget brunlig utflod. Nesten som den spottingen jeg hadde 5 dager før IKM. Noen som har det slik? Stikker litt også faktisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt normalt har eg funnet ut :) noen er livmoren som strekker seg! noen har mer enn andre.. jeg har stortsett om kveldene når jeg skal slappe av... og noen dager merker jeg ingenting i d heletatt og lurer på om jeg faktisk er gravid!! :) har ikke hatt spotting siden ikm... men tror ikke d er noe å begymre seg for.. er bare gammelt blod som skal ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjent noe særlig, men snakket med lege i går angående når jeg burde komme til kontroll og slikt, og hun sa at menssmerter og spotting er helt normalt i denne perioden og ikke grunn til bekymring, men hun ga streng beskjed om at jeg skulle ringe henne hvis jeg fikk blødninger (men at det også er den eneste grunnen til bekymring).

 

Prøv å slapp av :) Det er mye vanskeligere enn det høres ut, men det hjelper nok ingenting å være stresset og bekymret, og jeg tror ikke du har noe å være redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også murringer og litt småsmerter, og jeg kjenner det er noe som skjer i kroppen min. Tror jeg ca er 5 uker på vei, håper jeg får vite noe mer nøyaktig når jeg skal til legen 15.mars. Noen som vet når man får vite hvor langt man er på vei? Er det på første kontroll, eller må man vente til man skal på ultralyd før de kan si noe om det? (hvilken uke er ultralyd forresten)?

 

Min kjære mann har vært bortreist en uke i utlandet, og det er denne uka jeg kunne teste meg om jeg var gravid. Det har virkelig føltes som en lang uke, så jeg klarer knapt å vente til han kommer hjem igjen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig både med utflod og spotting rundt tidspunktet da man pleier å få mens, og en god stund etterpå. Men ikke store blødninger, nei, det er ikke bra.

 

Man får ikke vite endelig termin før på UL. Og da mener jeg den UL-en i uke 18 eller seinere. Noen mener de kan se det lenge før, både kjønn og termin, men de velger ikke å si det av etiske grunner. For førstegangsfødende er det sjelden termin dato stemmer. Over 70% av førstegangsfødende går over tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...