Gå til innhold

nett-by; hva er det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er egentlig nettby ( vet jo sånn ca hva det er) men hva får man ut av å være der inne... Spesielt når man er i et forhold? Er det kun chatt med fokus på flørting? eller oppnår man andre ting der også.... Forstår ikke behovet for å være der inne når man er i et forhold, men så vet jeg ikke hva det egentlig er heller...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte det ikke selv heller :S Jeg ble med der for min søster sa jeg måtte være der, det var før facebook.. Masse innpåslitne tullinger der jah! Helt utrolig for ett patetisk sted.. Men flyttet ut etter en stund, når noen av mannfolkene ikke ga seg :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...