Gå til innhold

jeg trodde du bare var blitt kjempefeit!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i helvete slags kommentar er det???????????? Når noen ser du er gravid så er det fritt frem for alle sårende kommentarer!!! Og dette ødela virkelig dagen min. Nesten så jeg begynte å grine, for ja jeg har blitt feit også men ikke si sånt til meg!!!!

 

Sorry, måtte bare få ut elendigheten, det knakk meg helt sammen dette her........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg må le! Ikke av deg altså, men av situasjonen. Jeg ser det liksom for meg..hehe ;) Trodde bare du var blitt feit?! Haha, for en kommentar!

Skrevet

hehe, ja må nesten flire litt selv av det. Jeg er sikker på at jeg så temmelig paff ut og sleit med å holde maska. Jobber på treningsstudio og der ser jo alle alt. Og ikke kunne jeg si noe heller (selv om jeg ville slenge ut noe tilbake). Å hellige hormoner, en vakker dag så klikker det her

Skrevet

"Og så jeg som alltid har trodd du hadde hjerne!"

Skrevet

Eller som jeg svarer når noen sier jeg har lagt meg ut:

Ja jeg har nok lagt på meg, men det ser det jammen meg ut som du har også!

(samme om personen har lagt på seg eller ei, da snurper de smella igjen..)

Skrevet

Herregud, må jo bare le. Folk er ikke gode i hode! Godt vi har mer sosiale antenner enn dem! =O)

 

Ethienne: det er jo bare for dumt! Du må virkelig ikke bry deg om de kommentarene. De er så langt over streken at det sikkert bare er vedkommene selv som ikke skjønner det... Eller så er de onde og vil såre... Uansett, ikke noe å samle på!

 

Kan trøste deg med at nå går magen mer og mer over til å bli ordentlig "gravidemage" for hver dag som går ettersom magemusklene er i deling. Da føler du nok at du bare blir stoltere over magen! Jeg er helt sikker på at du ser smashing ut!

 

Hurra for alle mennesker som HAR sosial intelligens og noen form for folkeskikk!

Skrevet

Huff, skjønner deg godt! Fatter ikke at folk sier slik!

Igår kom kompisen til mannen hjem til oss, og presterer å si "oi, du har blitt FEIT!". Svarte "neste gang du kommer hit, skal jeg huske å si det samme til deg". Da tidde han.. Ok, jeg var kanskje bitch, men jeg SER ikke feit ut engang. Det er skikkelig tydelig gravidmage, en ordentlig jentemage, som strutter rett fram.

 

Men folk tror visst at vi gravide synes det er så innmari gøy når de slenger kommentarer om kroppen vår. Bare litt dumt, for det er mange som misliker gravid-kroppen sin kjempesterkt og som sliter skikkelig psykisk når folk slenger slik med leppa..

Etter forrige graviditet orka jeg ikke tanken på en ny graviditet nettopp pga kroppen. Fødsel er ikke problem, bare gravidteten. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...