Gå til innhold

Nå er jeg så klar for å få ut prinsessa!!


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Vet jeg er utålmodig. Men er 37+2 i dag og venter og venter på å få møte jenta i magen. Får vell prøve å smøre meg med mere tålmodighet, men det er ikke lett.. er så nysgjerrig på å bli kjent med jenta:)

 

 

Flere som faktisk sitter å venter allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er RIMELIG fødeklar jeg også - men jeg har "bare" fem dager igjen til termin!!! Har svdiabetes, så blir mest sannsynlig satt igang på onsdag dersom hun ikke kommer av seg selv. På en måte er det greit å vite at jeg slipper overtid, men på en annen måte er det litt ekkelt å ha en bestemt dato å forholde seg til....

 

Jeg er forberedt på å bli satt igang - har ikke noe ubehag/tegn på at fødselen vil starte i nærmeste fremtid... Skal ha min 4 behandling med modningsakupunktur idag, forhåpentligvis så vil dette hjelpe på dersom jeg blir satt igang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fødeklar ja, men har fortsatt 12 dager igjen til termin og jeg tenkte jo på å få et marsbarn da.

 

Men i dag er jeg blitt så syk og forkjølet og energiløs at jeg håper det er lenge til fødsel akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut! Tenk at du bare er 35 uker på vei, så går ventetiden kanskje LITT fortere? For det er jo faktisk en reell mulighet for at du ikke får se lille jenta di før om enda 1 mnd, hvis du er viiiirkelig uheldig!

 

Jeg gruer meg overhodet ikke til fødselen (er andregangs, og forrige fødsel var langvarig og fryktelig vond, men gruer meg faktisk ikke likevel !), men har faktisk ikke fått denne rastløse "nå MÅÅÅ det da snart skje?" - følelsen i kroppen heller. Håper fødselen starter uten at jeg trenger å gå og vente og lengte- for dét høres ut som en skikkelig tålmodighetsprøvelse!!

 

Men at jeg gleder meg til å bli kjent med den lille som er inni der, DET er det ingen tvil om. Gleder meg ubeskrivelig masse til å treffe ham/henne!! Gliser av tanken! :D

 

Jeg er forresten 38+1 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å være utålmodig. Har 20 dager til termin og gleder meg masse til å bli kjent med den lille. Holde han i armene mine og ikke minst få kroppen min for meg selv igjen. Er trangt dær inne nå, og jeg er øm i ribbena.

 

Vet at ventetiden kan bli lang nå på slutten og prøver å tenke på at det er bra for barnet å være dær inne og modnes å bli sterkere, men innimellom er det vanskelig å finne tålmodigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært meg imot om lillegutt kom nå må jeg si, selv om der er igjen 26 dager til termin.. har så utrolig vondt i både magen, ryggen og hoftene så jeg holder på å bli gal.. Bena mine svikter liksom, også har jeg prolaps i ryggen så er nok derfor det er såppas mye smerter.. Ringte sykehuset på fredag pga. sinnsyke smerter, men de var ikke bekymra (noe jeg er).. Fikk time til enda en kontroll nå på onsdag, så da får vi se hva dem kommer frem til da :)

 

Håper alt går bra med dere alle, og lykke til fremmover :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...