Gå til innhold

Er det normalt å se stjerner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig så begynte jeg å se stjerner.. Har hørt at det kan ha noe med svangerskapsforgiftning å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også sett stjerner de siste dagene, men vet ikke hvorfor...? -var hos jordmor på onsdag og da var alle prøvene fine, ingen tegn på sv.skapsforgiftning...

Skrevet

Trur ikkje det er normalt. Kan ha noe med svangerskapsforgiftning å gjøre ja. Fikk spm om dette da jeg hadde litt høyt blodtrykk... Har sett noen "sorte prikker/stjerner" som varer i noen sekunder og så går bort igjen... Men jeg hadde heldigvis ikkje svangerskapsforgiftning :)

Skrevet

Det varte ca 20 sek også gikk det bort igjen.. Har ikke merka noe mer nå,så da er det kanskje ikke noe farlig...? Men kommer til å ringe jordmor, hvis det skjer igjen. Er jo greit å være på sikre siden.

Skrevet

Jeg så stjerner da blodtrykket mitt var på det laveste...

Skrevet

Kommer det helt plutselig eller kommer det i forbindelse med at du setter deg/reiser deg? Jeg har perioder hvor jeg kan få dette når jeg reiser meg for fort opp. etter som jeg har forstått så skyldtes det et blodtrykksfall og er ikke farlig!

Dersom dette begynner å skje ofte så ville jeg ha sjekket det opp, men ikke dersom det bare har skjedd en gang eller to iløpet av en dag!

Skrevet

Det kom helt plutselig når jeg satt å så på tv.. Og det har ikke skjedd mer enn ett par ganger. Skal til jordmor til uka,så skal nevne det for henne. Men jeg tror ikke det er noe farlig. Har ikke hatt høyt BT heller.

Skrevet

Jeg så oxo disse stjernene mot slutten... men ingen tegn på svangerskapsforgifning...

Skrevet

det har m blodtrykket å gjøre.

I mitt 1.svangerskap hadde jeg svangerskapsforgiftning. Da så jeg masse stjerner, men det var da bt var ganske høyt.

Hvis man reiser seg for brått, kan de stjernene også vise seg. Jeg har sett dem når jeg har stått lenge i dusjen i dette svangerskapet.

Skrevet

Jøss, jeg trodde det bare var noe normalt i svangerskapet mitt jeg... Kan plutselig se stjerner i 20-30 sek. og da stopper jeg opp og ser etter dem. Har aldri tenkt tanken at de kan være forvarsel på noe skremmende. Har jo hatt det sånn et par mnd tror jeg, dog ikke hver dag. Nå fant legen litt spor av protein i urinen forrige uke også. Fra helt i orden til smålig bekymret: Burde jeg nevne det for jm kanskje? Hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...