Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Skal ha barnebesøk lørdag og familiebesøk søndag. Tenkte å lage en enkel sjokoladekake, muffins og så trenger jeg tips damer!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Hmmm. Jeg synes jo at både sjokoladekake og muffins høres nok ut, men hvis du vil ha noe mer.. Hva med å lage gele? Det er jo alltid populært blant barna. Eller rett og slett servere is med litt artie sauser, eller nonstop på i tillegg til sjokoladekaka og muffinsene. Og så bruker det å være populært å sette noen skåler med popcorn rundt omkring på bordet. Men ellers tror jeg egentlig det er mer enn nok med sjokoladekake og muffins. Barna blir jo så utrolig hyper av alt det søte likevel.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Hva med TORO, gode og enkle, og lages på 1 2 3
babymaby Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Muffins fra pose - enkelt og godt! Ellers er denne kjempegod: http://matformons.blogspot.com/2005/10/banankake.html - og den er god over flere dager! Jeg pleier å lage min egen vri: Jeg kutter nøttene, erstatter med mer grovhakket kokesjokolade, lager kaka i rund form. Når kaka er avkjølt, deler jeg den og har krem med banan og sjokoladebiter i midten. Smelter sjokolade og blander med littegranne krem (for at den ikke skal bli helt stiv) og heller på toppen. Jeg får alltid skryt for den kaka!
casandra1980 Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 For mange flotte oppskrifter og tips,så vil jeg anbefale "detsoteliv.no"
Himmel og hav Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Sjokoladekake som er knallgod og enkel: Crazy chocolate cake på detsoteliv.no En annen knallgod fra det samme stedet er budapestkake. Enkel å lage og fryktelig god! Hvis du fikser å bake, så styr unna posene. Hjemmebakt smaker mye bedre og får en helt anneen konsistens :-)
babymaby Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Glemte forresten den "kaka" som har høstet mest applaus hos ungene - og den ble spist, også... Når den i tillegg er verdens enkleste, ja - hva mer kan man forlange? Is-slott! Du kjøper en tolitersis (sånn firkantig) i den fargen/med den smaken barnet liker. Tressis blir ikke så fint, men det går, det og. Kjøp iskjeks (sånne som du har softis i). event: Non-stop, seigmenn, marchmellows Dypp isboksen kjapt i varmt vann, åpne og kvelv den på et fat. Ta fire iskjeks og sett dem i hvert hjørne av isen - spissen opp, selvsagt. Dette er "slottets" tårn. Plasser marchmellows som borggård (tagger) rundt toppen av isen. Dekorer med non-stops event ha noen seigmenn med. Jeg har noen ganger lagd glasur i sammen farge som isen og dekket iskjeksene med dem + rullet dem i strø.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Tusen takk for fantastisk mange gode idèer! Nå gleder jeg meg faktisk! Det is-slottet var jo bare genialt!!!!!!!!! Tusen tusen takk alle sammen!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå