Gå til innhold

En trist historie som endte lykkelig (håper jeg)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i desember skulle vi på ordinær UL. Fikk vite at det var noe feil med babyen vår (en liten gutt fikk vi vite). Kranie manglet og blodkarene funket ikke. Som om ikke det var nok så var hele babyen fylt med væske. Hadde levd maks 1 uke til. Fikk med meg tabletter hjem for å avsluttesvangerskapet og ble lagt inn etter helga (dette skjedde på en fredag) for å føde. 21.desember kl 2045 kom det en gutt som var 18 cm lang og 210: Helt perfekt i mammas og pappas øyne. Fikk vite på samtale med sykehuset forrige uke at gutten var ei jente (!). Skal si vi fikk oss et sjokk. Det vi trodde var tissefant var egentlig klitoris, men hun var så hoven at d så ut som det. Hun hadde Turners syndrom og alle feilene ble linket opp til dette..

 

Vel så kommer det positive: Jeg testa meg i dag og er gravid igjen med termin i begynnelsen av november:) Vi har ikke gått inn for å prøve, men tok det som det kom. Har vel alltid vært en av de heldige som slipper å prøve lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal også legge til at minneboka og det lille kortet du får med deg hjem var blått og det sto at d var xx og xx sin gutt, men dette er rettet opp nå. Skrev hele historien til jenta vår i minneboka så vi ikke glemmer og slik at andre kan også lese hvis de ønsker det.

Selv om jeg er gravid igjen nå så vil jenta vår alltid ha en plass i hjertet vårt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, så vondt. Måtte også gjennomføre svangerskapsavbrudd i desember grunnet manglende kranie (tidligere enn deg da). Vi er i gang med å prøve igjen nå.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...